سایت کرکیدا قبرس اطلاع داد: آپوئل منتظر پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش بلاگ پو، سایت کرکیدا نوشته با وجود خبرهایی که درباره مذاکره پرسپولیس و گوچی شنیده می گردد، این باشگاه هنوز پیشنهادش را به آپوئل نفرستاده.

سایت کرکیدا قبرس اطلاع داد: آپوئل منتظر پیشنهاد پرسپولیس

مذاکره با رضا قوچان نژاد را پرسپولیسی ها خیلی پیش از این شروع کردند و حتی گرشاسبی با این بازیکن به توافق رسیده بود اما تغییر مدیریت باشگاه و همین طور شرایط خانوادگی قوچان نژاد انتقال او به پرسپولیس را متوقف کرد.

البته شایعه ها از توافق قطعی دو طرف خبر داده اند که این ادعایشان را سایت کرکیدا قبرس هم تایید نموده و درباره مذاکرات پرسپولیس و گوچی نوشته: طوفان اطلاعات درباره جذب رضا قوچان نژاد از سوی پرسپولیس شنیده می گردد اما هنوز پیشنهاد رسمی به زرد و آبی ها نرسیده. مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران انجام دادند و شنیده می گردد توافقاتی هم صورت گرفته اما هنوز هیچ موضوعی رسمی نیست. گوچی 31 ساله سابقه بازی در هیرنوین، چارلتون، استاندارد لیژ، الکویت و ... دارد و در ابتدای سال به باشگاه آپوئل قبرس پیوست، اما در این تیم عملکرد خوبی نداشت و فقط پس از به ثمر رساندن 2 گل زیر فشار نقدها طرفداران و مسئولان این تیم نهاده شد.

2 - 160

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3649

به "سایت کرکیدا قبرس اطلاع داد: آپوئل منتظر پیشنهاد پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت کرکیدا قبرس اطلاع داد: آپوئل منتظر پیشنهاد پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید