زلاتان: آنها می گفتند توانایی گلزنی ندارم ولی حالا به 500 گل زده رسیدم

به گزارش بلاگ پو، مهاجم سوئدی لس آنجلس گالکسی، از این که توانسته است 500 گل حرفه ای در دوران فوتبالی خود به ثمر برساند ابراز خوشحالی کرد و طعنه ای هم به منتقدان خود زد.

زلاتان: آنها می گفتند توانایی گلزنی ندارم ولی حالا به 500 گل زده رسیدم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فاکس اسپورت، زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی تیم فوتبال لس آنجلس گالکسی هفته گذشته موفق شد با گلزنی برابر تورنتو به رکورد 500 گل حرفه ای خود دست یابد.

این مهاجم 36 ساله که در تیم های بزرگی همچون منچستریونایتد، بارسلونا، اینتر، پاری سن ژرمن ، یوونتوس و میلان بازی نموده است، درباره این موفقیت، گفت : من در طول دوران فوتبالی ام این افتخار را داشتم که در تیم های بزرگی کار کنم و با بازیکنان بزرگی نیز هم تیمی بودم. خوشحال هستم که توانستم به این موفقیت دست یابم. من وقتی که فوتبالم را آغاز کردم، منتقدانم می گفتند که من قادر به گلزنی نیستم اما آنها فهمیدند که درباره من اشتباه می کردند.

ایبراهیموویچ در ادامه صحبت های خود، افزود: من می دانم که چطور گلزنی کنم. تا الان به رکورد 500 گل دست یافته ام و این یک عدد خیره کننده برای یک فوتبالیست محسوب می گردد.

مهاجم سوئدی لس آنجلس گالکسی در انتها صحبت های خود، درباره گل زیبایی که در این بازی به ثمر رساند، گفت : این گل آخری را نمی گردد تکرار کرد. فقط خودم می توانم چنین گل هایی را به ثمر برسانم و هیچ کس دیگری قادر به تکرار آن نخواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1746

به "زلاتان: آنها می گفتند توانایی گلزنی ندارم ولی حالا به 500 گل زده رسیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان: آنها می گفتند توانایی گلزنی ندارم ولی حالا به 500 گل زده رسیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید