رکورد کاوه شکست ، وسلی مورایس ناجی رضایی؟

به گزارش بلاگ پو، تئو بونگوندا با امضای قرارداد 7 میلیون یورویی با تیم خنک رکورد گرانترین نقل و انتقال بین تیم های بلژیکی را که در اختیار کاوه رضایی بود شکست.

رکورد کاوه شکست ، وسلی مورایس ناجی رضایی؟

به نقل از استاندارد، تئو بونگوندا پدیده جوان فوتبال بلژیک که در تیم زولته وارگارم بازی می کرد با امضای قراردادی به عضویت تیم خنک درآمد. تیم خنک برای این انتقال 7 میلیون یورو هزینه کرد تا این بازیکن 23 ساله رکورد گران ترین نقل و انتقال فوتبال بلژیک را به خود اختصاص دهد.

پیشتر این رکورد در اختیار کاوه رضایی بود که با 5 میلیون یورو از شارلوا راهی بروژ شد.البته عملکرد رضایی 27 ساله در تیم بروخه رضایت بخش نبوده و این تیم به دنبال فروش بازیکن ایرانی و خرید بازیکن جدیدی است. این در حالی است که رسانه های بلژیکی اعلام کردند قیمت این بازیکن ایرانی بعد از عدم موفقیت در بروژ از 5 به 2 میلیون یورو رسیده است.

اخیرا باشگاه سپاهان به شدت دنبال جذب کاوه رضایی است اما پیشنهاد باشگاه استون ویلا به وسلی مورایس رقیب کاوه در خط حمله بروژ و انتقال احتمالی این مهاجم به انگلیس شاید باعث گردد مسوولان بروژ به بدنال حفظ کاوه باشند.

3-185

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8487

به "رکورد کاوه شکست ، وسلی مورایس ناجی رضایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد کاوه شکست ، وسلی مورایس ناجی رضایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید