رونالدو به تعداد گل رسمی فرانس پوشکاش رسید

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- کریستیانو رونالدو اکنون چهارمین گلزن برتر تاریخ فوتبال در بازی های رسمی به شمار می رود.

رونالدو به تعداد گل رسمی فرانس پوشکاش رسید

به گزارش خبرنگاران، رونالدو با گلزنی برابر آندورا، به آمار 746 گل زده در بازی های رسمی رسید و از این حیث با رکورد فرانس پوشکاش برابری می نماید. به نقل از توییتر رسمی باشگاه یوونتوس، کریستیانو رونالدو با گلزنی برابر آندورا، اکنون 746 گل در بازی های رسمی به ثمر رسانده است و به آمار اسطوره مجارستان و رئال مادرید، یعنی فرانس پوشکاش رسید. با اینکه خیلی ها بر این باور هستند که تعداد گل های رسمی پوشکاش بیشتر از این عدد است، اما در منابع رسمی برای این مهاجم افسانه ای تعداد گل 746 گل در 754 بازی ثبت شده است. کریستیانو رونالدو در حال حاضر به همراه پوشکاش در رتبه چهارم برترین گلزنان تاریخ فوتبال قرار گرفته است و به زودی به تنهایی این صندلی را به دست خواهد آورد.

گفتنی است که تنها جوزف بیتسان، روماریو و پله تعداد گل رسمی بیشتری نسبت به کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده اند. پله 767 گل، روماریو 772 گل و بیتسان 805 گل رسمی به ثمر رسانده اند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37688

به "رونالدو به تعداد گل رسمی فرانس پوشکاش رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو به تعداد گل رسمی فرانس پوشکاش رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید