روز پرحاشیه لیگ برتر ، از کناره گیری یک سرمربی تا جشنی که خراب شد

به گزارش بلاگ پو، نهمین هفته لیگ برتر شاید رکورد کم گل ترین بازی های اخیر لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. البته هنوز سه بازی از این هفته باقی مانده و فردا باید شاهد بازی هیجان انگیز هفته بین تراکتور و استقلال باشیم.

روز پرحاشیه لیگ برتر ، از کناره گیری یک سرمربی تا جشنی که خراب شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، تیم فوتبال سپاهان صدرنشین رقابت های لیگ برتر در مصاف با پارس جم در بوشهر تن به تساوی یک بریک داد. این بازی پر بود از اشتباهات داوری و اعلام پنالتی های مشکوک برای دو تیم که تاثیر مستقیمی بر نتیجه بازی داشت. در این بازی رضا میرزایی در دقیقه 36 برای سپاهان گلزنی کرد و محمد نوری در دقیقه 5+45 و از روی نقطه پنالتی گل تساوی پارس را به ثمر رساند. این گل باعث شد تا رکورد گل نخوردن پیغام نیازمند بعد از 944 دقیقه شکسته گردد. همچنین استنلی کی روش مهاجم سپاهان در دقیقه 59 یک پنالتی را از کنار دروازه به بیرون زد. بعد از خراب شدن این پنالتی فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز داور روبرو شد.

سیدمهدی سیدعلی داور این مسابقه در دقیقه 87 محمد محبی هافبک ملی پوش سپاهان را از زمین اخراج کرد. همچنین محمد نوری، کاخابر کاکاشویلی، متین کریم زاده و فریبرز گرامی از پارس جنوبی جم و شایان مصلح، محمد محبی، سعید آقایی، رضا میرزایی و محمدرضا حسینی از سپاهان کارت زرد دریافت کردند.

سپاهان علی رغم این تساوی همچنان با 19 امتیاز در صدر جدول لیگ باقی ماند.

در سایر بازی های این هفته دیدار تیم های سایپا با شهر خودرو، نساجی مازندران با صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان با نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل به سرانجام رسید. رضا مهاجری سرمربی نساجی در سرانجام بازی تیمش مقابل صنعت نفت از سمتش کناره گیری کرد تا نماینده مازندران با چالش جدیدی روبرو گردد.

  • جشنی که خراب شد

خراب کردن پنالتی علیپور برای پرسپولیس در مصاف با ماشین سازی علاوه بر اینکه مانع کسب یک پیروزی دلچسب برای قرمزها شد تبعات دیگری را برای این تیم به همراه داشت.

کالدرون در کنفرانس خبری بعد از بازی بیان کرد که علیپور دیگر حق زدن پنالتی را تا سرانجام فصل ندارد. ناراحتی این بازیکن به حدی بود که حتی در جشن قهرمانی سوپرجام نیز حضور پیدا نکرد.

شرایط در رختکن پرسپولیس به حدی نامساعد بود که این تیم با یک تاخیر طولانی برای دریافت سوپرجام وارد زمین شدند و بازیکنان با چهره ای درهم و مغموم سوپر جام را بالای سر بردند.

پرسپولیس که بعد از دو پیروزی متوالی مقابل پیکان و شاهین شهرداری بوشهر در جاده موفقیت گام بر می داشت بار دیگر به حاشیه رفت. این تیم هفته آینده در اهواز بازی سختی را مقابل فولاد در پیش خواهد داشت.

عکس: رضا استواری

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14596

به "روز پرحاشیه لیگ برتر ، از کناره گیری یک سرمربی تا جشنی که خراب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز پرحاشیه لیگ برتر ، از کناره گیری یک سرمربی تا جشنی که خراب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید