رضا شکاری: امیدوارم با این بازیکنان به المپیک برویم

به گزارش بلاگ پو، هافبک ملی پوش تراکتور با ستایش از کادرفنی تیم ملی امید می گوید تیم ملی امید با این بازیکنان و کادرفنی می تواند به المپیک صعود کند.

رضا شکاری: امیدوارم با این بازیکنان به المپیک برویم

به گزارش خبرنگاران، رضا شکاری درباره اردوی تیم ملی امید گفت: به جز لژیونرها، همه بازیکنان اینجا هستند. اردوی خوبی داریم. امکانات مناسبی فراهم شده است. در انتها هم با تیم ملی بزرگسالان بازی خواهیم کرد.

اودرباره مربیگری فرهاد مجیدی در این تیم به جای زلاتکو کرانچار اظهار کرد: از زمانی که آقای مجیدی آمده است، تیم سرحال و با روحیه شده است. مجیدی در بعضی مواقع بازیکنان را طوری تمرین می دهد که بازیکنان دوست دارند با هم رقابت کنند. الان تمرینات یکنواخت نیست و طبیعتا پیشرفت هم داشتیم.

هافبک جدید تراکتور درباره صعود به المپیک بعد از حدود نیم قرن گفت: نمی توان بدون حساب گفت که به المپیک می رویم. الان کادرفنی عوض شده و انگیزه بازیکنان دوچندان شده است. با این بازیکنانی که در اختیار داریم، امیدوارم به المپیک برویم.

شکاری درباره شروع تمرینات بدنسازی تیم های لیگ فزونی برای شروع مسابقات اظهار کرد: الان در اولین جلسه تمرین تیم ملی هستیم اما خودم دوست دارم در تیم ملی هم تمرین بدنسازی کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8839

به "رضا شکاری: امیدوارم با این بازیکنان به المپیک برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا شکاری: امیدوارم با این بازیکنان به المپیک برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید