رتبه بندی خودرو ها در2020

به گزارش بلاگ پو، کراس کوپه چینی هاوال F7X که از نظر قیمت، کیفیت و امکانات متمایز است، در رده بندی مذکور در صندلی نخست خودرو های سال 2020 قرار میگیرد.

رتبه بندی خودرو ها در2020

بر اساس رتبه بندی منتشر شده از سوی iReator خودرو های مورد انتظار سال 2020، کراس کوپه چینی هاوال F7X که از نظر قیمت، کیفیت و امکانات متمایز است، در رده بندی مذکور در صندلی نخست خودرو های سال 2020 قرار میگیرد.

قیمت هاوال جدید که توسط کارخانه تولا مونتاژ می گردد، در شروع کمتر از 1.6 میلیون روبل (حدود 25 هزار دلار) خواهد بود. این رتبه بندی همچنین شامل مدلی از Ravon بود. خودرویی ساخته شده بر روی پللاتفرم شورولت کبالت، اگر قیمت مناسبی برای آن معین گردد، قادر به رقابت برای بازار تاکسی در روسیه است.

تسلا سایبرتراک ایلونا ماسک نیز هیجان زیادی ایجاد نموده است. مدلی که از نظر ظاهری مانند هواپیمای Stealth است و رانندگان را فتح می نماید، ضمن اینکه برای ساخت آن از همان موادی استفاده شده برای ساخت راکت های SpaceX استفاده شده است. اولین مدل ها اوایل سال آینده به فروش می رسد.

الکسی هرسین، کارشناس مستقل اتومبیل، در خصوص 3 رتبه اول اظهار نظر کرد، وی اعلام نمود که تسلا سایبر تراک تنها یک مفهوم است و قدرتمندترین نسخه های سه موتوره فقط تا سال 2022 ظاهر می شوند. به گفته وی، تا سال آینده، مدل ایلونا ماسک آماده نخواهد شد، زیرا الگویی از ماشین آینده است که نشان می دهد در آینده خودرو ها چه ظاهری خواهند داشت.

از نظر این کارشناس، این Ravon است که می تواند ماشین سال 2020 گردد. سوال اصلی قیمت این مدل است. به نظر هرسین این دقیقاً عاملی است که آینده این خودرو را معین می نماید.

منبع: اسپوتنیک

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: فرادید
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18672

به "رتبه بندی خودرو ها در2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه بندی خودرو ها در2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید