دی بیاسی برای تیم ملی چقدر می خواهد؟

به گزارش بلاگ پو، در حالی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده که مربی بعدی ایرانی باشد، ولی وزارت ورزش تاکید دارد تا لحظه آخر با مربیان خارجی مذاکره نمایند.

دی بیاسی برای تیم ملی چقدر می خواهد؟

به گزارش ، وزارت ورزش برای نیمکت تیم ملی ایران مذاکراتی با دی بیاسی مربی ایتالیایی داشته است. در حالی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده که مربی بعدی ایرانی باشد، ولی وزارت ورزش تاکید دارد تا لحظه آخر با مربیان خارجی مذاکره نمایند.

یکی از این مربیان همان دی بیاسی ایتالیایی است که سابقه مربیگری در لیگ ایتالیا و اسپانیا را دارد. یکی از مدیران سابق فوتبال ایران او را به وزارتخانه پیشنهاد داده است. همان طور که قبلا هم او را به استقلال پیشنهاد داده بود تا به جای استراماچونی به این باشگاه بیاید.

فرهاد مجیدی، اما اولین کسی است که لو داد این مربی برای حضور در ایران چه رقم اقتصادی درخواست نموده است. به گفته او این مربی درخواست 5/1 میلیون یورویی داشته است! بنابراین اگر دیدید فردا روزی این مربی ایتالیایی به ایران آمد بدانید قیمتش همین حد و حدود است.

چه بسا مدیران ایرانی بتوانند با توانی که دارند بند های دیگری هم به قرارداد اضافه نمایند و دریافتی او به بالای دو میلیون یورو هم برود!

منبع: جام جم

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19335

به "دی بیاسی برای تیم ملی چقدر می خواهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی بیاسی برای تیم ملی چقدر می خواهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید