دژاگه با وست برومویچ به لیگ برتر باز می شود؟

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم وست برومویچ انگلیس پیشنهاد دارد.

دژاگه با وست برومویچ به لیگ برتر باز می شود؟

به گزارش خبرنگاران، در حالی که دو روز پیش رسانه های انگلیسی از پیشنهاد باشگاه العربی قطر به اشکان دژاگه خبر داده بودند، سایت الکاس نیز به این موضوع پرداخته و احتمال عقد قرارداد العربی با بازیکن ایرانی فولام را داده است.

اعلام شده که باشگاه فولام در حال حاضر پیشنهادی به ارزش 5 میلیون پوند از باشگاه العربی دریافت نموده تا بازیکن 28 ساله ایرانی خود را در نقل وانتقالات تابستانی به این تیم بدهد.

فلیکس ماگات، سرمربی آلمانی فولام به مسئولان این باشگاه پیشنهاد داده که برای تقویت تیم و بازگشت دوباره به لیگ برتر با دو بازیکن جدید قرارداد امضا گردد که برای این کار بودجه مناسبی ضروری است. باید دید با توجه به پیشنهاد العربی او حاضر می گردد بازیکن ایرانی و بین المللی خود را بفروشد تا تیمش را تقویت کند یا دژاگه در این تیم حفظ خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برای جذب دژاگه از باشگاه وست برومویچ هم پیشنهادی به باشگاه فولام رسیده است و مسئولان این باشگاه در حال آنالیز شرایط پیشنهادی از سوی وست برومی ها هستند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16386

به "دژاگه با وست برومویچ به لیگ برتر باز می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژاگه با وست برومویچ به لیگ برتر باز می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید