دهکده جهانی دبی؛نمادهایی از فرهنگ 90 کشور

به گزارش بلاگ پو، پیشرفت های شگفت انگیز این شهر در همین مدت زمان کوتاه و ساخته شدن چندین مکان توریستی در آن، امروزه در سطح جهان ورق را کاملا به نفع دبی برگردانده و بسیاری از افراد شب ها با آرزوی سفر به این شهر به خواب می فرایند.

دهکده جهانی دبی؛نمادهایی از فرهنگ 90 کشور

در حقیقت، دبی کار را به جایی رسانده که عده زیادی می گویند خرید بلیط هواپیما دبی یعنی ترتیب دادن سفری به کل جهان. چرا؟ دلیلش واضح است. این شهر نمادهایی از فرهنگ 90 کشور مختلف در سطح جهان را گرد هم آورده و آنها را در قالب مکانی به نام دهکده جهانی دبی پیش روی گردشگران خود گذاشته است. مسلما بازدید از این دهکده برای همه ما جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. پس بد نیست کمی بیشتر از بقیه با آن آشنا شویم.

چرا بازدید از دهکده جهانی دبی پیشنهاد می شود؟

دهکده جهانی دبی نه فقط در این شهر یا در کشور امارات، بلکه در سطح بین الملل یکی از بی نظیرترین مکان های توریستی است.

این دهکده امکان آشنایی با فرهنگ های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد.

انواع سرگرمی ها و بازی های مختلف، دهکده جهانی دبی را به مکانی ایده آل برای تفریح خانواده ها تبدیل کرده اند.

از نظر عده زیادی از گردشگران، Dubai Global Village مهم ترین جاذبه کشور امارات است.

تاریخچه دهکده جهانی دبی

ایده ساخت دهکده جهانی سال ها پیش در شهر دبی شکل گرفت و بالاخره در سال 1997 این ایده در قالب یک فستیوال با شکوه رنگ واقعیت به خود گرفت. این فستیوال همه ساله در نقاط مختلفی از شهر دبی از جمله روبروی شهرداری این شهر برگزار می گشت. اما استقبال باورنکردنی از آن، مسئولان شهر دبی را بر آن داشت تا با انتقال محیط فستیوال به خارج از شهر، دیگر مجبور به از بین بردن ساختمان های ایجاد شده برای این جشنواره نباشند. اینگونه شد که از سال 2005 میلادی دهکده جهانی دبی کاملا به خارج از شهر انتقال یافته و تبدیل به یک شهربازی بزرگ و دائمی در این منطقه شد.

تفریحات دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی در مساحتی بسیار گسترده و وسیع شکل یافته و درهایش را به روی بازدیدکنندگان باز می کند. جدا از فرصت تماشای نمادهای مینیاتوری مثل برج های ایفل، پیتزا و خلیفه، تاج محل و ساعت لندن از فرهنگ های بیش از 90 کشور جهان، دهکده جهانی دبی بازدیدکنندگان خود به خرید انواع سوغاتی ها نیز ترغیب می کند.

در واقع سوغاتی هایی که صرفا با سفر به کشورهای مختلف جهان می شود خریداری کرد را دهکده جهانی دبی در یک محیط مناسب تقدیم شما خواهد کرد. دریافت عکس در غرفه های مختلف، سرگرمی چندین ساعته در شهربازی ها، قایق سواری در کانال آبی، شرکت در جُنگ های شادی برای بچه ها و تماشای کنسرت هایی از بزرگترین و مشهورترین خوانندگان جهان نیز از برجسته ترین تفریحاتی هستند که بازدید از دهکده جهانی دبی را برای هر کسی به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل می کنند.

ضمناً، رستوران ها و کافه هایی که در دهکده جهانی دبی فعالیت می کنند، یکی از یکی بهتر و جذاب تر بوده و انتخاب را برای بازدیدکنندگان به دردسری شیرین تبدیل می کنند. به همین دلیل، بازدید از دهکده جهانی دبی بخشی از برنامه سفر دبی به شمار می رود.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از دهکده جهانی دبی چه قدر است؟

بازدیدکنندگان باید برای ورود به فضای داخلی این مکان هزینه ای را پرداخت کنند. با پرداخت هزینه در نظر گرفته شده و دریافت بلیت ورودی، شما می توانید حداقل 3 تا 4 ساعت از زمان سفر خودتان را به بازدید از دهکده جهانی دبی اختصاص دهید. ناگفته نماند که این مکان به قدری جذاب و متنوع است که برخی از گردشگران چندین روز متوالی به تماشای آن می فرایند. جالب است بدانید که طی 15 سال اخیر دهکده جهانی دبی همه ساله حداقل 5 میلیون نفر بازدید کننده داشته است.

فصل مناسب برای بازدید از دهکده جهانی دبی چه زمانی است؟

پاییز و زمستان، بهترین فصل برای بازدید از دهکده جهانی دبی است. زیرا در این فصل ها هوای دبی خنک تر بوده و شما به خاطر روباز بودن این شهربازی دیگر اذیت نمی شوید. مطمئنا به خوبی می دانید که با آغاز سال و تقریبا از اواسط بهار تا اوایل پاییز دبی به شدت گرم و خشک می شود. پس با خرید بلیط هواپیما و سفر به دبی در یک فصل مناسب، تعطیلات خوبی را برای خود رقم بزنید.

چگونه به دهکده جهانی دبی برویم؟

با توجه به اینکه دهکده جهانی دبی در راستا بسیار خوبی قرار گرفته است، شما می توانید از تاکسی های این شهر برای دسترسی آسان استفاده نمایید. در واقع، کافیست اسم دهکده جهانی دبی را به راننده تاکسی بگویید تا وی شما را به دم در این مکان برساند. اتوبوس های خطوط 102، 103 و 104 که به ترتیب از ایستگاه های رشیدیه، یونیون و الغوبایبا حرکت می کنند نیز دسترسی شما را به دهکده جهانی دبی تسهیل خواهند کرد. ناگفته نماند که هیچ یک از خطوط مترو از نزدیکی دهکده جهانی دبی عبور نمی کنند.

در نزدیکی دهکده جهانی دبی از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟

باغ گل معجزه دبی: 5.5 کیلومتر

پیست دوچرخه سواری القدره: 6.5 کیلومتر

پیست اتومبیل رانی اوتودروم: 6.6 کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی دهکده جهانی دبی برای اقامت وجود دارد؟

هتل استودیو وان: 5.1 کیلومتر

هتل پریمر این: 9 کیلومتر

هتل میدان: 9.5 کیلومتر

برای آشنایی با دیگر هتل های دبی، از بلاگ سفرمارکت بازدید کنید.

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به دهکده جهانی دبی هستند؟

رستوران ناتاس: 180 متر

رستوران خانه بوسنی ها: 250 متر

رستوران مک دونالد: 850 متر

رستوران هاردی: 1.2 کیلومتر

ساندویچی پاتبلی: 1.3 کیلومتر

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: گردشبان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33914

به "دهکده جهانی دبی؛نمادهایی از فرهنگ 90 کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهکده جهانی دبی؛نمادهایی از فرهنگ 90 کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید