دنیزلی: تیمی می سازم که طرفداران از بازی آن لذت ببرند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیمی می سازم که طرفداران از بازی آن لذت ببرند.

دنیزلی: تیمی می سازم که طرفداران از بازی آن لذت ببرند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی اظهار کرد: همیشه در تمامی تیم ها برای قهرمانی کوشش نموده ام، بعضی اوقات پیروز شده ام و گاه شکست خورده ام، اما به این نتیجه رسیده ام که فوتبال بازی صبر است، طرفداران باید در روز خوب و بد پشت تیم باشند و بدانند که هیچ گاه از هدفمان کوتاه نمی آییم، امکان دارد بازیکنی در یک بازی اشتباه کند، ولی طرفداران و کادر فنی باید از او حمایت نموده و رفتار خوبی داشته باشند.

وی اضافه نمود: بازی کردن مقابل طرفداران لذت بزرگی دارد و من هم از تماشای فوتبال تیمم باید لذت ببرم.

دنیزلی بیان کرد: فلسفه فوتبال من معین است، تیم تهاجمی می سازم که از دریافت گل نترسد. معتقدم به جای فزونی یک بر صفر، بهتر است پیروزی سه بر دو یا چهار بر دو داشته باشیم تا طرفداران از بازی تیم لذت ببرند. هیچ کس علاقه ای به تماشای بازی تیم تدافعی ندارد و هدف طرفداران از حضور در استادیوم ها، تماشای فوتبال خوب و تهاجمی است.

وی خطاب به طرفداران گفت: فوتبال یک بازی صبر است که بیش از 90 دقیقه ادامه دارد، نحوه به انتها رساندن یک فصل، مهم تر از نوع شروع آن است. تمامی تیم های جهان در جهت رسیدن به هدفشان بارها ضربه می خورند، امکان دارد ما هم در طول فصل بارها ضربه بخوریم، مسئله ای نبوده و خودمان را برای این شرایط آماده نموده ایم، اما مهم این است که در انتها فصل، قهرمانی را برای طرفداران به ارمغان بیاوریم و با این هدف برنامه ها را جلو می بریم.

سرمربی تراکتور در بخش دیگر سخنانش در رابطه با حمایت های مدیریت باشگاه و امکانات تیم، اظهار کرد: آقای زنوزی، آقای صادقیان و سایر مدیران تیم از همان روز اول ما را حمایت نموده، نهایت همکاری را دارند. امکانات باشگاه نیز از قبیل زمین چمن و رستوران بسیار خوب بوده و ساختمان هتل تیم تا یک ونیم ماه آینده آماده می گردد که بخشی از مسائل از این طریق برطرف خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8726

به "دنیزلی: تیمی می سازم که طرفداران از بازی آن لذت ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیزلی: تیمی می سازم که طرفداران از بازی آن لذت ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید