دلال ها استقلال را نابود کردند، چسب زخم هم نیستند چه برسد به باند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین صادقی پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر الدحیل قطر گفت: متأسفانه با تساوی که بدست آمد استقلال از لیگ قهرمان حذف شد و حالا باید منتظر بمانیم تا شاید این در فصل آینده بتواند در لیگ قهرمانان حضوری پرقدرت داشته باشد.

دلال ها استقلال را نابود کردند، چسب زخم هم نیستند چه برسد به باند

وی تاکید نمود: بعضی دلال ها، استقلال را به نابودی کشانده اند. آنها با آوردن بازیکن و تحمیل به باشگاه تنها به دنبال سواستفاده و دلار هستند و نمی دانم چرا مدیران استقلال آنها را از این باشگاه بیرون نمی اندازند.

مدافع پیشین استقلال گفت: برای آنها مهم نیست که بازیکن خوب است یا بد زیرا تنها بدنبال منافع خودشان هستند و موفقیت استقلال برایشان مهم نیست.

صادقی در پاسخ به این پرسش که این دلال ها چه کسانی هستند گفت: خوشبختانه این روزها حضور آنها در باشگاه علنی شده و همه آنها را می شناسند.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که محمد نوازی گفته است بعضی از بازیکنان در اندازه های استقلال نیستند، توضیح داد: اگر چنین صحبتی صحت داشته باشد باید آن را اصلاح کنیم و بگوییم اگر چنین اتفاقی وجود دارد مدیران استقلال در حد و اندازه های استقلال نیستند و باید جای خود را به با تجربه ها بدهند.

صادقی گفت: در این سه، چهارسال گذشته بارها مدیران استقلال تغییر نموده اند و اعتقاد دارم تنها کسی که در استقلال صندلی ثابتی دارد مدد جباری است.

وی اعلام کرد: باید یک تغییر و تحول اساسی در باشگاه صورت بگیرد. مطمئن باشید با این شرایط استقلال راه به جایی نخواهد برد و این روند ناکامی همچنان ادامه خواهد داشت.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد در استقلال باندبازی وجود دارد، با خنده گفت: آنها چسب زخم هم نیستند چه برسد به باند. استقلال تیم بزرگی است. بنابراین به بازیکنان بزرگ و مدیران با تجربه احتیاج دارد و امیدوارم اتفاقاتی که در استقلال رخ می دهد همه به نفع این تیم باشد.

صادقی در سرانجام گفت: من نگران این طرفداران هستم. آنها در سرما و گرما کنار این تیم هستند و نمی خواهند این شرایط سخت را در استقلال ببینند. بنابراین امیدوارم اگر قرار است تغییری در استقلال بوجود بیاید مثبت باشد تا در آینده شاهد موفقیت های استقلال باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6879

به "دلال ها استقلال را نابود کردند، چسب زخم هم نیستند چه برسد به باند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلال ها استقلال را نابود کردند، چسب زخم هم نیستند چه برسد به باند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید