دغدغه کنونی مردم هرمزگان حضور گردشگران است، مردم حق دارند نگران شیوع کرونا باشند

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: دغدغه کنونی مردم هرمزگان حضور مسافران و گردشگران به این استان و شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا است.

دغدغه کنونی مردم هرمزگان حضور گردشگران است، مردم حق دارند نگران شیوع کرونا باشند

محمد آشوری در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: متأسفانه شاهد هستیم با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به جای ماندن در خانه برای عدم شیوع و مقابله با ویروس کرونا شاهد روانه شدن خودرو مسافران به استان هرمزگان هستیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط و برهه حساس باید مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا را ملاک عمل و رفتار خود قرار دهیم، افزود: ضمن تقدیر از تصمیمات مناسب استاندار هرمزگان در ستاد مدیریت ویروس کرونا و اقدامات اجرا شده برای عدم شیوع کرونا در استان هرمزگان، می خواهم همچون استاندار استان های شمالی این بار نیز با جدیت وارد گود شده و به خواسته مردم جامه عمل بپوشاند و مسیرهای ورودی به استان هرمزگان را به جز موارد ضروری همچون اقلام غذایی و دارویی بر روی گردشگران و مسافران به دلیل حفظ سلامتی خود آنان و مردم هرمزگان برای چند روز بسته نگاه دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایطی که این روزها شاهد فرایند صعودی شیوع کرونا در کشور به ویژه در ناحیه شمالی هستیم باید مراقبت و رعایت نکات بهداشتی را سرلوحه قرار دهیم، اظهار کرد: مردم هرمزگان حق دارند نگران شیوع کرونا باشند و به دلیل آمارهای ارائه شده مبنی بر بالای 80 درصد مبتلایان به کرونا در هرمزگان مسافر یا از طریق آنان اجرا شده پس بهتر است برای مقطعی تصمیم به عدم ورود گردشگران گرفته شود.

وی در پایان ورود نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی به این موضوع و رعایت آن از سوی مردم را امری مهم و اثرگذار در نتیجه بخش بودن این خواسته به حق مردم هرمزگان دانست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21306

به "دغدغه کنونی مردم هرمزگان حضور گردشگران است، مردم حق دارند نگران شیوع کرونا باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه کنونی مردم هرمزگان حضور گردشگران است، مردم حق دارند نگران شیوع کرونا باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید