درخواست نماینده مردم محلات برای انتشار محتوای مذاکرات پشت پرده روحانی و آبه

به گزارش بلاگ پو، نماینده مردم محلات در مجلس گفت: رئیس جمهور مذاکرات پشت پرده ای با شین زوآبه داشته و باید محتوای مذاکرات منتشر گردد.

درخواست نماینده مردم محلات برای انتشار محتوای مذاکرات پشت پرده روحانی و آبه

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه اول دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در اخطاری با استناد به اصل 84 قانون اساسی گفت: رئیس جمهور مذاکرات پشت پرده ای با شین زوآبه داشته و باید محتوای مذاکرات منتشر گردد تا بدانیم مذاکرات با شین زوآبه، آب است یا نان هم دارد. چطور می گرددن که آبه به ترامپ گزارش دهد، اما نمایندگان از مذاکرات آگاه نباشند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: چرا در برجام به نحوی عمل شد که امروز اروپایی ها با مکانیزم ماشه ما را تهدید می نمایند و مسئولان مربوطه واکنش انفعالی نشان می دهند.

وی با اشاره به شرایط بغرنج مردم اهواز اضافه نمود: سال گذشته در خوزستان سیل را شاهد بودیم و سال جاری بارش باران مسائل فراوانی را ایجاد نموده است، سوال ما این است که از سال گذشته تا به امروز دولت در خوزستان چه اقدامی انجام داده است؟

سلیمی گفت: یاری معیشتی دولت به تعداد زیادی از مردم پرداخت نشده و مجلس باید این موضوع را آنالیز کند که آیا به 60 میلیون نفر یاری های معیشتی ارائه شده است یا خیر؟

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18107

به "درخواست نماینده مردم محلات برای انتشار محتوای مذاکرات پشت پرده روحانی و آبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست نماینده مردم محلات برای انتشار محتوای مذاکرات پشت پرده روحانی و آبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید