خورشیدی فر: می دانستیم علی حسینی در آسیایی مقام نمی آورد، تصمیم او برگزاری تمرینات جدی برای جهانی است

به گزارش بلاگ پو، مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: ما علی حسینی را صرفا به دلیل بها دادن سال های تلاشش در وزنه برداری به مسابقات آسیایی بردیم تا از کورس گزینشی های المپیک عقب نماند.

خورشیدی فر: می دانستیم علی حسینی در آسیایی مقام نمی آورد، تصمیم او برگزاری تمرینات جدی برای جهانی است

علی اکبر خورشیدی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به تمرینات اختصاصی سهراب مرادی درحالیکه اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان تعطیل است، گفت: درحال حاضر اردوی جوانان در تهران در حال پیگیری است و سهراب مرادی هم تمریناتش را دنبال می نماید. علاوه بر مرادی، بهداد سلیمی هم هر وقت به تهران می آید به اردو سرمی زند و گاهی تمرین هم می نماید. این بار هم او در اردو بود که افسران ستاد مبارزه با دوپینگ به اردو آمدند و با توجه به اینکه برگه بازنشستگی را پر نکرده و اسمش هنوز در لیست فدراسیون جهانی است، از او هم آزمایش دوپینگ گرفتند. افسران آنتی دوپینگ گاهی حتی از وزنه برداران محروم هم تست می گیرند.

وی در مورد زمان تشکیل اردوی تیم ملی بزرگسالان تاکید نمود: هنوز زمان دقیق معین نیست محتمل است 20 روز آینده باشد چون میدان بعدی که باید درآن حضور پیدا کنیم مسابقات کشورهای اسلامی در تونس است که گزینشی المپیک محسوب می گردد و حضور در این رقابت ها برای ما مهم است. این رقابت ها مرداد ماه برگزار می گردد. بعد ازآن نیز جهانی تایلند را در شهریور ماه در پیش داریم.

مربی تیم ملی وزنه برداری در مورد وضعیت سعید علی حسینی نیز اعلام نمود: ما علی حسینی را صرفا به دلیل بها دادن سال های تلاشش در وزنه برداری به آسیایی بردیم تا از کورس گزینشی های المپیک عقب نماند. می دانستیم در آسیایی مقامی کسب نمی نماید. او بعد از آسیایی گفت که تمرینات مستمرش را دنبال می نماید تا خودش را برساند. در غیر این صورت حتما از کورس عقب می ماند و از لیست مدعیان خارج خواهد شد. او تصمیم گرفته با اراده تمرین کند و مسلما با توجه به وضعیتی که ما در سنگین وزن داریم اگر علی حسینی نخواهد منظم تمرین کند، فرصت را از دست خواهد داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6861

به "خورشیدی فر: می دانستیم علی حسینی در آسیایی مقام نمی آورد، تصمیم او برگزاری تمرینات جدی برای جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خورشیدی فر: می دانستیم علی حسینی در آسیایی مقام نمی آورد، تصمیم او برگزاری تمرینات جدی برای جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید