خبرهای خوب برای استقلالی ها ادامه دارد؛ جدایی ستاره جوان منتفی شد

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - ستاره جوان استقلال که خبرهایی مبنی بر پیشنهاد خارجی برای او به گوش رسیده بود همچنان در استقلال باقی خواهد ماند.

خبرهای خوب برای استقلالی ها ادامه دارد؛ جدایی ستاره جوان منتفی شد

در روزهایی که هواداران استقلال از ناکامی های متوالی تیم محبوبشان ناراحت بودند و آستانه صبر آنها در حال تمام شدن بود، نگرانی درباره آینده ستاره های فصل گذشته با توجه به تجربه ای که از قبل داشته اند، به دغدغه های آنها اضافه شده بود. آنها خوب یادشان می آمد که کاوه رضایی، امید ابراهیمی و مامه تیام را چگونه به راحتی از دست دادند و از غیبت آنها در فصل آینده آسیب ببینند.

شیخ دیاباته و مهدی قایدی دو مهاجم استقلال در فصل گذشته که بر عکس سایر پست های این تیم توانستند عملکرد خوبی داشته باشند، طی هفته های اخیر درباره شان شایعات مختلفی مبنی بر جدایی شنیده می شود که تمام آنها ریشه در بی پولی باشگاه استقلال داشت اما طی سه روز اخیر همه چیز برای استقلالی ها خوب پیش رفته و حالا دومین تیم پرهوادار فوتبال ایران رنگ آرامش را موقتا به خود دیده است.

ابتدا اعلام شد که باشگاه استقلال توانسته است طلب شیخ دیاباته را پرداخت کند و مدیر برنامه این بازیکن هم با تایید پرداخت بدهی دیاباته، از اقدام این مهاجم آفریقایی برای بازگشت به ایران خبر داد و پیش بینی می شود او تا هفته آینده بتواند از فرانسه به تهران برشود.

درباره مهدی قایدی اخباری شنیده شده بود مبنی بر اینکه این بازیکن از تیم قطری پیشنهادی به ارزش 2 و نیم میلیون دلار دارد و ممکن است بحران مالی استقلال باعث شود که باشو آبی ها فروخته شود. اما آخرین خبرها درباره این مهاجم جوان حکایت از این دارد که پیشنهاد قطری از دو سمت منتفی شده و شماره 10 آبی ها در فصل جدید لیگ برتر باز هم با پیراهن استقلال به میدان خواهد رفت تا زوج دیاباته و قایدی در این دوره لیگ برتر هم حضور داشته باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36800

به "خبرهای خوب برای استقلالی ها ادامه دارد؛ جدایی ستاره جوان منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای خوب برای استقلالی ها ادامه دارد؛ جدایی ستاره جوان منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید