خبرنگاران 2 جایگاه CNG در کردستان بدلیل عدم رعایت استاندارد تعطیل شد

به گزارش بلاگ پو، سنندج - خبرنگاران - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از تعطیلی 2 باب جایگاه سی ان جی در این استان به علت عدم رعایت استانداردهای ایمنی و فنی خبر داد.

خبرنگاران 2 جایگاه CNG در کردستان بدلیل عدم رعایت استاندارد تعطیل شد

عبدالله گیتی منش روز پنجشنبه گفت: این جایگاه ها به دلیل عدم رعایت الزام استانداردهای ایمنی و فنی از مدار فعالیت خارج و با هماهنگی شرکت گاز استان نسبت به قطع گاز آنها اقدام شد.

وی با بیان اینکه تعطیلی این جایگاه ها با هدف تامین ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه انجام شد، افزود: قرار بود 6 جایگاه سی ان جی دیگر نیز تعطیل شوند که به دلیل اقدام به رعایت استانداردسازی، این کار منتفی شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد جایگاه های سی ان جی استان در سال 98 گواهینامه استاندارد دریافت کردند، افزود: کارشناسان این شرکت و اداره کل استاندارد به صورت دوره ای از این جایگاه ها بازدید و در صورت تخلف، برخورد می کنند.

گیتی منش یادآور شد: ایمنی جایگاه ها و حفظ جان و مال مردم به هیچ وجه قابل اغماض نیست و این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خویش و تحقق حقوق شهروندی با جایگاه هایی که نسبت به استاندارد سازی اقدام نکنند، مطابق مقررات برخورد خواهد کرد.

وی از فعالیت 9 باب تاسیسات گاز مایع در استان خبر داد و تاکید کرد: استانداردسازی این تاسیسات نیز در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی های اجرا شده 2 باب از آنها به علت عدم رعایت استانداردهای فنی و ایمنی تعطیل شدند.

در حال حاضر 78 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می دهند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25795

به "خبرنگاران 2 جایگاه CNG در کردستان بدلیل عدم رعایت استاندارد تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 جایگاه CNG در کردستان بدلیل عدم رعایت استاندارد تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید