خبرنگاران مفاد شرایط دورکاری کارکنان دولت اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: شرایط دورکاری 50 درصدی برای کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی به منظور جلوگیری از اخلال در خدمت رسانی به مردم تعیین و اعلام شد.

خبرنگاران مفاد شرایط دورکاری کارکنان دولت اعلام شد

مسعود شفیعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: تمامی مدیران و معاونان دستگاه های اجرایی باید در تنظیم برنامه دورکاری 50 درصدی نیروهای خود از مفاد اعلام شده تبعیت نمایند.

وی یادآورشد: بروز اختلال یا تاخیر در انجام امور محوله به واحدها و کارشناسان سازمان به بهانه اجرای این بخشنامه به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

شفیعی اظهارداشت: در صورت بروز هر گونه مشکل در فرایند اجرایی فعالیت های سازمان، نبود امکان برقراری ارتباط به موقع با همکار مربوطه و پاسخگویی نامناسب به ارباب رجوع و دستگاه های اجرایی، مسئولیت امر بر عهده معاون یا مدیر ذیربط خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: ضروری است قبل از موافقت با دورکاری هر یک کارکنان، همکاران مشمول، نسبت به معرفی نیروی جانشین مستقر در ستاد با تمامی اختیاران و دسترسی های خود، اقدام کند.

وی بیان نمود: این ضرورت در مورد استفاده از مرخصی استحقاقی همکاران نیز صادق است و انتظار می رود هر کدام از کارکنان غایب اقدام به معرفی جانشین نمایند.

شفیعی ادامه داد: هیچ یک از مدیران قبل از حصول اطمینان نسبت به دسترسی بی وقفه تلفنی یا اینترنتی به آن دسته از همکارانی که در محل کار حضور نخواهد داشت، مجاز به موافقت با دورکاری آنان نیستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: کارکنانی که از دورکاری استفاده می نمایند، متعهد به انجام کامل وظایف خواهند بود، در صورتی که امکانات و زیرساخت های لازم برای انجام دورکاری برای آنها وجود ندارد، تا روشن شدن تکلیف صدور مجوز برای آنان به تعویق خواهد افتاد.

وی ضمن تاکید بر اینکه موافقت با دورکاری کارکنان در 2 روز متوالی مجاز نیست، بیان نمود: جابجایی و تغییر در برنامه دورکاری اعلام شده طبق جدول ارائه شده توسط هر مدیر یا معاونت، مجاز نیست و چنانچه به هر دلیل پیش بینی نشده ای، در روز مقرر امکان حضور کارمند فراهم نباشد، علاوه بر اعلام روز جایگزین، برای روز مورد نظر، مرخصی درخواست گردد.

شفیعی بیان نمود: بنا به تصمیمات اتخاذ شده، مجوزی برای استفاده از دورکاری در روز چهارشنبه 14 آبان سال جاری دورکاری وجود ندارد.

این مقام مسئول گفت: با توجه به ضرورت کاهش ترددهای غیر ضروری و اجرای مطلوب فاصله گذاری اجتماعی برای مدیریت بیماری کرونا، استفاده حداکثری از امکان حاضر نبودن 50 درصدی کارکنان با رعایت مفاد اعلام شده، مورد تاکید و توصیه است.

بنا به مصوبه ستاد ملی کرونا، تا آخر آبان ماه کارکنان دولت می توانند از فرصت دورکاری 50 درصدی بهره مند شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37488

به "خبرنگاران مفاد شرایط دورکاری کارکنان دولت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مفاد شرایط دورکاری کارکنان دولت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید