خبرنگاران شروع اردوهای اروپایی ملی پوش بادبانی در راستا المپیک

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- ملی پوش قایقرانی ایران در رشته بادبانی برای پربایی اردوی آماده سازی پیش از حضور در انتخابی المپیک توکیو راهی اسپانیا شد.

خبرنگاران شروع اردوهای اروپایی ملی پوش بادبانی در راستا المپیک

احمد احمدی ملی پوش بادبانی ایران است که خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک توکیو آماده می نماید و برای برپایی اردو راهی اسپانیا شد.

احمدی که به دعوت فدراسیون جهانی بادبانی می تواند در رقابت های کاپ جهانی ژاپن شرکت کند در اسپانیا تمریناتش را انجام خواهد داد و سپس راهی توکیو می گردد.

رقابت های کاپ جهانی ژاپن انتخابی قاره آسیا برای المپیک 2020 نیز به حساب می آید و بهترین قایق بادبانی قاره کهن سهمیه المپیک خواهد گرفت.

احمدی رنکینگ خوبی در قاره آسیا دارد و به همین دلیل توسط فدراسیون جهانی به ژاپن دعوت شده و خود را برای رسیدن به المپیک توکیو آماده می نماید.

احمد احمدی در این اردو 3 تیر تا 15 مردادماه تحت نظر لوکا دووتی مربی خود در کنار بهترین قایقران های جهان از کشورهای آرژانتین، اسپانیا، اتریش، ایرلند، کرواسی و آمریکا تمرین خواهد نمود.

این ملی پوش بادبانی کشورمان با نظر و تایید مربی خود احتمالاً 12 تیر نیز در مسابقات بین المللی فرانسه در شهر کن شرکت می نماید.

مسابقات کاپ بادبانی ژاپن و انتخابی قاره آسیا برای المپیک نیز 28 مرداد تا 10 شهریور برگزار می گردد و احمدی پیش از شروع رقابت ها از 15 مرداد در ژاپن اردو خواهد زد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8336

به "خبرنگاران شروع اردوهای اروپایی ملی پوش بادبانی در راستا المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع اردوهای اروپایی ملی پوش بادبانی در راستا المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید