حل مسائل تولیدکنندگان استان قزوین نیازمند عزم ملی است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا آشناگر روز سه شنبه در جلسه آنالیز مسائل صنایع استان که با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در یکی از شرکت های فراوریی شهرستان تاکستان برگزار گردید گفت: باید بپذیریم که فراوری در شرایط کنونی بسیار سخت و پرهزینه گردیده و همه باید یاری کنیم تا این فشارها کاهش یابد.

حل مسائل تولیدکنندگان استان قزوین نیازمند عزم ملی است

وی بیان نمود: رویکرد دولت حمایت جدی و عملی از تولیدکنندگان است به همین دلیل علیرغم محدودیت های مالی با اجرای طرح های مختلف مانند پرداخت تسهیلات بهین یاب کوشش گردیده بخشی از مسائل حل گردد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: به دلیل نوسانات ارزی و تنگناهای اقتصادی متاسفانه بسیاری از واحدهای تولیدی در استان با مسائل جدی روبرو گردیده اند که تداوم آن می تواند تنش های کارگری و آسیب های اجتماعی نیز در استان ایجاد کند.

وی بیان نمود: به دلیل شرایط اقتصادی کنونی برخی از واحدهای تولیدی استان با بدهی هایی به دستگاه های اجرایی مانند مالیات، تامین اجتماعی و بانک ها روبرو شوند و چالش هایشان بیشتر گردد که باید برای حل آنها تدبیر کرد.

آشناگر اضافه نمود: پرداخت معوقات کارگری از دیگر مسائل صنایع استان است که در کمیسیون های کارگری مورد آنالیز قرار می گیرد تا به نتیجه برسیم.

معاون سیاسی استاندار گفت: تعدادی از واحدهای تولیدی استان بویژه در بخش ریسندگی برای پرداخت معوقات 600 کارگر خود با مسائل جدی روبروند که با همکاری و هماهنگی دستگاه ها باید بتوانیم بخشی از مسائل آنها را حل کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1537

به "حل مسائل تولیدکنندگان استان قزوین نیازمند عزم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مسائل تولیدکنندگان استان قزوین نیازمند عزم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید