حبیب زاده: لزوم مشخص تکلیف املاک در طرح های توسعه شهرداری

به گزارش بلاگ پو، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست که نسبت به معین تکلیف قرارداد املاک کوچک که در طرح های توسعه شهرداری هستند، اقدام کند.

حبیب زاده: لزوم مشخص تکلیف املاک در طرح های توسعه شهرداری

به گزارش خبرنگاران، افشین حبیب زاده صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن شورای شهر تهران با بیان اینکه طبق آنالیز های انجام گردیده و بر اساس درخواست های بسیار، شاهد این هستیم که برخی از قراردادهای منعقده میان سازمان املاک با مالکان خانه ها و املاکی که در طرح های توسعه شهرداری تهران قرار گرفتند از سال های گذشته تاکنون مشخص تکلیف نگردیده است، گفت: این مسئله برای ساکنین مسائلی از جمله فرسودگی، خرابی تاسیسات و حتی احتمال بروز آسیب به دیگران را فراهم نموده است.

وی با بیان اینکه این املاک غیرقابل فروش هستند و در شرایط فعلی نیز نمی توان آنها را واگذار کرد، گفت: از آنجایی که بسیاری از مالکان املاک با مقیاس کوچک از طبقات محروم و آسیب پذیر جامعه هستند و همچنین با توجه به نوسانات اخیر اقتصادی دچار مسائل حادتر گردیده اند، لذا پیشنهاد می گردد تا حد امکان نسبت به جایگزین کردن معادل املاک فروخته گردیده، کاری برای آنها انجام گردد.

وی اضافه کرد: ضروری است شهردار تهران پیگیری های لازم را نسبت به مشخص تکلیف قراردادهای مربوط به املاک کوچک مقیاس در مناطق محروم شهر در اولویت کاری خود قرار دهد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1655

به "حبیب زاده: لزوم مشخص تکلیف املاک در طرح های توسعه شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیب زاده: لزوم مشخص تکلیف املاک در طرح های توسعه شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید