حال عمومی فرد مبتلا به کرونا در رفسنجان رو به بهبودی است

به گزارش بلاگ پو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: حال فرد مبتلا به ویروس کرونا که در بیمارستان علی ابن بیطالب این شهر بستری شده رو به بهبودی است.

حال عمومی فرد مبتلا به کرونا در رفسنجان رو به بهبودی است

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، علی اسماعیلی ندیمی سه شنبه سیزدهم اسفند اعلام نمود: روز گذشته با ارسال نمونه تست مشکوک به کرونای شخصی در رفسنجان به آزمایشگاه کرمان، تست وی مثبت اعلام شد که خوشبختانه الان حال عمومی وی رو به بهبودی است و چند روز آینده مرخص می شود.

وی ادامه داد: همه ساله در این فصل سرما بیماران عفونی اطفال فوق العاده زیاد داشتیم اما امسال همین رعایت های بهداشتی ازسوی مردم موجب شده که روز گذشته 5 بیمار بستری در بخش اطفال داشته باشیم.

اسماعیلی ندیمی شرح داد: این نشان می دهد که رعایت بهداشت فردی در کاهش بار بیماری موثر است و با هماهنگی مردم و رسانه ها بیماری کرونا را نیز شکست خواهیم داد.

وی به مردم توصیه کرد: نکات بهداشتی را رعایت و حفاظت های شخصی را انجام دهند و نیازی به اضطراب و نگرانی بیش از حد در خانواده ها نیست.

به گفته وی شرط اصلی این است که مردم رعایت کنند و سفرهای غیرضروری داخل شهری و خارج شهری را کنسل کنند.

اسماعیلی ندیمی اضافه نمود: امن ترین جا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا خانه است اگر کسی تب دارد خود را در خانه قرنطینه کند و بستری باشد.

وی با اشاره به اینکه الان موقع سفر نیست و تا 40 روز آینده مراقب سلامتی خود باشید ادامه داد: مردم رفتارشان را تغییر دهند درست است تغییر رفتار کمی سخت است اما برای حفظ سلامتی خود، فرزندان و جامعه در رفتار خود تجدیدنظر کنند الان موقع مسافرت نیست اقدامات کلی هم در سطح شهر به صورت شست وشو و ضدعفونی کردن اماکن عمومی انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: اگر نیاز نیست به ادارات نروید و کارهای خود را غیر حضوری و تلفنی انجام دهید.

آخرین امار مبتلایان به کرونا در استان کرمان 10 نفر اعلام شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21106

به "حال عمومی فرد مبتلا به کرونا در رفسنجان رو به بهبودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال عمومی فرد مبتلا به کرونا در رفسنجان رو به بهبودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید