جهانبخش با کسب 36 درصد آراء، بهترین بازیکن برایتون شد

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی باشگاه برایتون بدنبال پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هادرسفیلد، در نظرسنجی برگزار شده در حساب رسمی توییتر باشگاه عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

جهانبخش با کسب 36 درصد آراء، بهترین بازیکن برایتون شد

به گزارش خبرنگاران، فاکس اسپورتس روز دوشنبه نوشت: تیم برایتون انگلیس پیروز شد تا سه امتیازی را که به شدت نیازمند آن بود در بازی شب گذشته مقابل هادرسفیلد کسب نموده و برای مدتی هر چند کوتاه از منطقه سقوط فرار کند.

تک گل فلورین آندون وجه تمایز 2 تیم بود و حالا مرغ های دریایی لیگ برتر جزیره با 30 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی جای گرفته و به اندازه 5 امتیاز از منطقه سقوط فاصله گرفتند تا ادامه کار خود را با حاشیه امنیت بیشتری دنبال نمایند.

در این بین، علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی این تیم به واسطه عملکرد درخشان در این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

هافبک هجومی برایتون در تمام مدت بازی عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت و در طول 90 دقیقه همیشه تهدیدی برای هادرسفیلد بود تا مدافعان این تیم شب شلوغی را در کناره های زمین سپری نمایند.

در واقع، جهانبخش اگرچه گل نزد و پاس گلی را فراهم نکرد اما کوشش هایش در 78 دقیقه ای که در زمین بازی حضور داشت کاملا مشهود و تحسین برانگیز بود.

بدنبال پیروزی جهانبخش و یارانش در این دیدار، حساب کاربری توییتر باشگاه برایتون در نظرسنجی از طرفداران خواست تا بهترین بازیکن تیم را از بین چهار گزینه مطرح شده که نام علیرضا جهانبخش نیز در بین آنان دیده می شد انتخاب نمایند که بر این اساس، وینگر 25 ساله با کسب 36 درصد آراء گوی سبقت را از رقیبان ربود و عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

جهانبخش پس از سپری کردن سالی درخشان در تیم آلکمار هلند و به دست آوردن عنوان آقای گل لیگ برتر این کشور، نظر مساعد تیم لیگ رجحان برایتون را جلب کرد و تابستان سال گذشته میلادی با قراردادی رکوردشکن در تاریخ باشگاه راهی لیگ برتر انگلیس شد.

ورزشی**3991**9118**

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5064

به "جهانبخش با کسب 36 درصد آراء، بهترین بازیکن برایتون شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش با کسب 36 درصد آراء، بهترین بازیکن برایتون شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید