جلوگیری از دور ریختن کالای ارزشمندی که ضایعات زایمانی خوانده می گردد

به گزارش بلاگ پو، رئیس مرکز جامع پیوند سلول های بنیادی مرکز طبی بچه ها، گفت: کشوری که می خواهد در علم و فناوری پیشرفت کند باید عرضه داشته باشد همه کارهایش را خودش انجام دهد و در صنعت سلول درمانی باید از دور ریخته شدن تمام آنچه که ضایعات زایمانی خوانده می گردد، جلوگیری کنیم.

جلوگیری از دور ریختن کالای ارزشمندی که ضایعات زایمانی خوانده می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، امیرعلی حمیدیه رئیس مرکز جامع پیوند سلول های بنیادی مرکز طبی بچه ها در مراسم روز دنیای خون بند ناف، گفت: آنچه که الان به عنوان زباله زایمانی و ضایعات زایمانی نام برده می گردد به عنوان یک کالای ارزشمند در دنیا شناخته شده است. باید از دور ریختن تمام ضایعات زایمانی جلوگیری گردد و از این کالا به درستی در کشور استفاده کنیم.

به گفته وی، اگر کشوری می خواهد در عرصه علم و فناوری پیشرفت کند باید همه کارهایش را خودش انجام دهد، وقتی از صنعت صحبت می کنیم یعنی همه نیازهای آن صنعت را عرضه داشته باشیم و خودمان فراوری کنیم.

تجهیزات پیشرفته تانک ازت در صنعت سلول درمانی بومی سازی می گردد

به گفته حمیدیه، در حال حاضر یکی از تجهیزات صنعت سلول درمانی تانک ازت است که آن را هم باید خودمان بتوانیم بسازیم.

این متخصص پیوند سلول های بنیادی با بیان اینکه محصول صادر کردن به چین کار بسیار مسئله ای است، گفت: در حال حاضر درصدد صادرات محصولات سلولی به چین هستیم و با تکیه بر فناوری بومی و دانش داخلی این جرأت را پیدا نموده ایم که به سراغ مذاکره با چینی ها برویم و این خودباوری را باید در خودکفایی در سایر تجهیزات زنجیره این صنعت هم داشته باشیم.

انتهای پیغام/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16132

به "جلوگیری از دور ریختن کالای ارزشمندی که ضایعات زایمانی خوانده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از دور ریختن کالای ارزشمندی که ضایعات زایمانی خوانده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید