جلسه ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان بانه برگزار گردید

به گزارش بلاگ پو، جلسه آنالیز مسائل و ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان بانه با حضورمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، معاون گردشگری و تنی چند از مسئولان اداره کل و نماینده شرکت مجری طرح برگزار گردید.

جلسه ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان بانه برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، در این جلسه سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی استان با تاکید بر آمادگی خانه مسافران برای ارائه خدمات اقامتی مناسب به گردشگران ورودی طی ایام تعطیلات نوروز 98، اظهار کرد: برای تسریع در ساماندهی و نظارت بهتر بر خانه مسافرهای شهرستان بانه، همکاری و تعامل اداره میراث فرهنگی این شهرستان و شرکت مجری لازم است.

او اضافه نمود: برای نظارت و اجرای قوانین و مقررات جاری مربوط به خانه مسافرها، اداره نظارت بر امکان عمومی نیروی انتظامی می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

در این جلسه همچنین مقرر شد تمام مجوزهای فعالیت خانه مسافرها به صورت 6 ماهه صادر شده و در صورت عدم وجود مشکل و رعایت قوانین و مقررات، نسبت به تمدید آنها اقدام گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10646

به "جلسه ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان بانه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ساماندهی خانه مسافرهای شهرستان بانه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید