توصیه محسن هاشمی به مدیریت شهری درباره خوش کردن حال دل مردم ، حل مسائل فرحزاد همکاری فرامنطقه ای می خواهد

به گزارش بلاگ پو، رئیس شورای شهر تهران با استقبال از رویکرد مدیریت شهری در اجرای پروژه های کوچک مقیاس محله ای، گفت: در شرایطی که مسائل بودجه ای وجود دارد، ضروری است طوری برنامه ریزی و کارها پیش برود که مردم واقعاً حس نمایند که دارد کاری انجام می گردد.

توصیه محسن هاشمی به مدیریت شهری درباره خوش کردن حال دل مردم ، حل مسائل فرحزاد همکاری فرامنطقه ای می خواهد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در آیین افتتاح پروژه های شهری شمال غرب تهران که صبح امروز چهارشنبه در محل مجموعه ورزشی شهدای فرحزاد برگزار گردید، گفت: اجرای پروژه های کوچک مقیاس محله ای که امروز در منطقه 2 شهرداری تهران افتتاح شد، می تواند حال دل مردم را خوش نموده و به افزایش کیفیت زندگی شهروندان یاری کند.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: مسائل بودجه ای شهرداری ها قابل درک است اما همانند کاری که در منطقه 2 در حوزه پروژه های کوچک مقیاس شروع شده و ادامه خواهد داشت، ضروری است پروژه ها را به تدریج و بر اساس اولویت های شهر تهران و آنچه که مردم از مدیریت شهری انتظار دارند، کلید زد تا مردم هم واقعاً حس نمایند که دارد کاری انجام می گردد.

وی با یادآوری اینکه امروز یکی از انتظارات مردم از مدیریت شهری، داشتن شهری آراسته و عاری از ترافیک های این چنینی و آلودگی هوا است، اظهار داشت: انتظار می رود طرح های توسعه ای حمل و نقل عمومی به گونه ای باشد که این امکان در دسترس شهروندان در کلیه مناطق باشد که خوشبختانه قرار است در منطقه 2 هم فعالیت های چشمگیری در این خصوص انجام گردد.

محسن هاشمی همچنین تاکید نمود که باید به سمتی برویم تا دیگر زباله ها از مناطق خارج نگردد و بازیافت زباله در هر منطقه صورت گیرد.

رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگر سخنانش با قدرانی از شورایاران محدوده فرحزاد بخاطر انتقال مسائل این محدوده به شورای شهر، حل مسائلی نظیر معضل سندهای زمین های این منطقه را نیازمند یاری های فرامنطقه ای نظیر افزایش همکاری مسؤولان سازمان ثبت اسناد دانست و گفت: اماکن مسکونی محدوده فرحزاد نیازمند ساخت وساز جدید است که حرکت اساسی و چشمگیر در این حوزه نیازمند تقویت همکاری های چند دستگاهی است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18658

به "توصیه محسن هاشمی به مدیریت شهری درباره خوش کردن حال دل مردم ، حل مسائل فرحزاد همکاری فرامنطقه ای می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه محسن هاشمی به مدیریت شهری درباره خوش کردن حال دل مردم ، حل مسائل فرحزاد همکاری فرامنطقه ای می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید