تلاش هیئت فوتبال کرمان برای تغییر ساختار و تنویر افکار عمومی

به گزارش بلاگ پو، نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، نخستین هدف این هیئت را تغییر ساختار و تنویر افکار عمومی گفت.

تلاش هیئت فوتبال کرمان برای تغییر ساختار و تنویر افکار عمومی

به گزارش خبرنگار ، محسن سلاجقه، نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشست روابط عمومی هیئت های فوتبال شهرستان های کرمان که در محل هتل کاخ در ابتدای محور هفت باغ علوی برگزار شد، گفت: ما از سال پیش که با قرایی رئیس هیئت فوتبال استان استارت یک دوره مدیریتی را در هیئت فوتبال زدیم، خیلی از جا ها را مورد بازبینی قرار دادیم.

او بحث اصلی در هیئت فوتبال استان کرمان را تغییر ساختار و تنویر افکار عمومی عنوان کرد و بیان داشت: در بحث تغییر ساختار از داخل خود هیئت شروع کرده ایم و در نخستین بحث خود که چیدمان هیئت های شهرستانی و کمیته ها بود تلاش کرده ایم کار با یک وسواس خاص انجام شود.

سلاجقه با اعلام اینکه با روسای هیئت هایمان به لحاظ کاری روابط تنگاتنگی داریم و عمدتاً با هم در ارتباطیم، افزود: خواسته ای که از این هیئت ها داشته ایم و مورد گلایه قرایی رئیس هیئت استان هم هست و این گلایه بجا و منطقی هم بوده، بحث همین روابط عمومی است.

او به تنویر افکار عمومی اشاره و شرح داد: در حقیقت تنویر افکار عمومی کار سختی است و نسبت به هیجانی که می خواهیم برای ملت ایجاد کنیم، هر کس به اندازه خودش سهمی دارد، ما هم سهم مان همین بود که روابط عمومی های هیئت ها و خبرنگاران را همدل کنیم.

سلاجقه بیان داشت: از سال پیش به فکر برگزاری این نشست بودیم، حتی تصمیم داشتیم از سردبیران یا ورزشی نویسان مطرح کشور نیز استفاده کنیم که سرانجام امروز توانستیم کار را به این شکل به انجام برسانیم.

او با اشاره به شرایط امروز جامعه و مسائل اقتصادی مردم ابراز امیدواری کرد: بتوانند سهم اندکی در شاد کردن، ایجاد انگیزه و هیجان برای فوتبال و فوتبال دوستان داشته باشند.

ب

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16443

به "تلاش هیئت فوتبال کرمان برای تغییر ساختار و تنویر افکار عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش هیئت فوتبال کرمان برای تغییر ساختار و تنویر افکار عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید