کوشش برای برطرف تعلیق کاپیتان دوچرخه سواری ایران، سهرابی از وزارت ورزش یاری خواست

به گزارش بلاگ پو، کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری ایران برای دفاع از خودش مدارکی را آماده نموده است و تا یک هفته دیگر آنها را به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری ارسال می نماید.

کوشش برای برطرف تعلیق کاپیتان دوچرخه سواری ایران، سهرابی از وزارت ورزش یاری خواست

به گزارش خبرنگاران، مهدی سهرابی رکابزن با سابقه و کاپیتان تیم ملی ایران مدتی پیش از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تعلیق شد و عنوان شد که این رکابزن در اردوی کیش که زمستان سال 96 برگزار شده است محتمل است از ماده ممنوعه ای استفاده نموده باشد. سهرابی هم اکنون مشغول جمع آوری مدارک و مستندات برای دفاع از خود است.

سهرابی در تبادل نظر با خبرنگاران در این مورد اعلام کرد: مدارک و مستندات را جمع اوری نموده ام. البته ترجمه آن موقع بر بوده است و فکر می کنم تا یک هفته دیگر مدارک را ارسال کنم. حتی مستندات اشکالاتی که در نحوه دریافت تست دوپینگ توسط ماموران اتحادیه جهانی وجود داشت را نیز آماده نموده ام. البته اتحادیه جهانی در کمیته انضباطی و براساس احتمالات من را تعلیق نموده است و آنها باید جوابگو باشند که چرا وقتی جواب تست های من منفی بوده است چنین تصمیمی را گرفته اند.

او ادامه داد: برای من آبرویم خیلی مهم است و امیدوارم مسئله در همین مرحله و با ارسال مدارک حل گردد در غیر این صورت کار وارد مرحله دیگری می گردد که من احتیاج دارم وزارت ورزش به من یاری کند و بتوانم وکیل بگیرم و از حقم دفاع کنم. با توجه به اینکه 24 سال برای ورزش ایران زحمت کشیدم این انتظار را دارم که به من هم یاری گردد تا از آبرویم دفاع کنم. من از سال 1999 تا 2019 تست های دوپینگ زیادی دادم و همه منفی بوده است و الان براساس احتمالات دارند من را زیر سوال می برند. از مسئولان تقاضا دارم به من یاری نمایند تا از خودم دفاع کنم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9499

به "کوشش برای برطرف تعلیق کاپیتان دوچرخه سواری ایران، سهرابی از وزارت ورزش یاری خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای برطرف تعلیق کاپیتان دوچرخه سواری ایران، سهرابی از وزارت ورزش یاری خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید