کوشش آسیابری برای کسب مدال برنز، وداع زودهنگام عسگری

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، تیم اعزامی کشورمان به این دوره از مسابقات در روز نخست هفت نماینده داشت که بعد از صعود مجید حسن نیا به دیدار نهایی، علی اصغر آسیابری هم به دیدار رده بندی راه یافت.

کوشش آسیابری برای کسب مدال برنز، وداع زودهنگام عسگری

وی کار خود را با پیروزی 4 بر یک برابر ویکتور سنژیک از اوکراین شروع کرد و سپس 3 بر صفر عبدالله ممدوح از مصر را شکست داد و در ادامه با فزونی 7 بر 2 مقابل لوئیجی بوسا نایب قهرمان سال 2018 دنیا از ایتالیا و 3 بر 2 مقابل ریوتا ناکامورا از ژاپن به نیمه نهایی راه یافت. آسیابری در این مرحله 2 بر یک نتیجه را به رافائل آقایف آذربایجانی دارنده 5 طلا، یک نقره و 2 برنز دنیا نهاده شد و 2 بر یک نتیجه را به این حریف واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت. این کاراته کای کشورمان برای کسب مدال برنز روز یکشنبه به روی تاتامی خواهد رفت. دیگر نماینده این وزن بهمن عسگری قهرمان سال 2018 جها بود که همان مبارزه نخست را 4 بر 3 به برایان لوسه از هلند واگذار کرد و از جدول کنار رفت. در وزن 50 - کیلوگرم، سارا بهمنیار بعد از فزونی 4 بر صفر مقابل برتا مونتانر از اسپانیا، 4 بر یک مغلوب یامیلا بنیتز از آرژانتین شد و کنار رفت. طراوت خاکسار هم در وزن 55- کیلوگرم ابتدا 7 بر یک اوسانه جانیرو از بنین را از پیش برداشت و سپس 4 بر سه مغلوب زاخاروا از قزاقستان شد و از دور رقابتها حذف شد. در وزن 67- کیلوگرم، هامون درفشی پور دارنده مدال برنز سال 2018 دنیا برابر توماس جردن دارنده طلا رقابتهای دنیای 2016 از انگلیس 8 بر صفر بازنده و حذف شد. در این مبارزه کاراته کا انگلیسی در همان دقایق ابتدایی مسابقه ضربه سنگینی به صورت درفشی پور وارد کرد که از سوی داور مسابقه حریف انگلیسی اخطار گرفت و هامون از تاتامی اخراج شد تا این بازی با نتیجه 8 بر صفر به سود حریف انگلیسی انتها یابد.

در همین وزن امیررضا میرزایی در اولین دیدار 4 بر 2 سانگوت مونتان از شکست داد و در ادامه با رای داور برابر نیکلاس گیدائوس از یونان بازنده و از جدول خارج شد

در کاتای انفرادی بانوان، نگین باقری بعد از صعود از دور مقدماتی با امتیاز 22.72، دور دوم با امتیاز 22.82 از رسیدن به مرحله بعد بازماند.

این دوره از رقابتها با حضور 776 کاراته کا از 82 کشور از روز آدینه به میزبانی فرانسه در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس شروع و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4223

به "کوشش آسیابری برای کسب مدال برنز، وداع زودهنگام عسگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش آسیابری برای کسب مدال برنز، وداع زودهنگام عسگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید