تغییر ساعات بازدید از کلیسای سنت استپانوس در زمستان

به گزارش بلاگ پو، رئیس امور موزه های آذربایجان شرقی از کاهش ساعات بازدید از کلیسای سنت استپانوس واقع در شهرستان جلفا اطلاع داد.

تغییر ساعات بازدید از کلیسای سنت استپانوس در زمستان

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مهدی بزاز دستفروش با بیان اینکه کلیسای سنت استپانوس به عنوان یکی از ارزشمندترین کلیسای تاریخی ایران شناخته شده و در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، گفت: این کلیسای زیبا در 16 کیلومتری جلفا در قلب کوه ها و در دره ای که سرسبزیِ آن برای بازدیدنمایندگان روح بخش و دلنشین است بنا شده و در تمام ایام سال شاهد تردد گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است.

بزاز دستفروش گفت: به جهت قرار دریافت کلیسای سنت استپانوس در موقعیت خاص جغرافیایی و حاشیه رود مرزی ارس و شرایط آب و هوایی در فصل زمستان، این جاذبه تاریخی تا سرانجام اسفندماه 98 تا ساعت 17 به ارائه خدمات به گردشگران خواهد پرداخت.

رئیس امور موزه های استان در پایان گفت: علاقه مندان و بازدیدنمایندگان محترم می توانند همه روزه در ساعات 10 الی 17 از این کلیسا دیدن نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: چمدان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18438

به "تغییر ساعات بازدید از کلیسای سنت استپانوس در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعات بازدید از کلیسای سنت استپانوس در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید