مشخص سطح یارانه های پرداختی متناسب با ظرفیت فراوری انجام می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محمدابراهیم حسن نژاد صبح امروز در جلسه صندوق بیمه محصولات کشاورزی به منظور تبیین بیمه شاخص عملکرد گندم دیم با اشاره به اهمیت و نقش بیمه کشاورزی در مدیریت ریسک های مالی بخش کشاورزی اظهارداشت: ارائه حمایت مؤثر از کشاورزان، متناسب با ریسک و فراوری مورد انتظار و همچنین ظرفیت فراوری مناطق در زمان روبرو شدن با مخاطرات شدید و گسترده است.

مشخص سطح یارانه های پرداختی متناسب با ظرفیت فراوری انجام می گردد

وی اضافه نمود: حذف مخاطرات اخلاقی و کاهش اثرات اطلاعات نامتقارن، سازماندهی مطلوب اقدامات اجرایی و کاهش تأثیر عوامل و عناصر مداخله گر در میزان غرامت پرداختی اجرایی می گردد.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی ادامه داد: رغبت بیشتر کشاورزان در ریسک پذیری، ثبات و امنیت درآمد و بهبود مدیریت مزارع، امکان برنامه ریزی ثبت اطلاعات و توسعه روش های پیشرو، امکان به کارگیری معیارهای از پیش طراحی گردیده برای ارزیابی خسارت و محاسبات حق بیمه و تعهد ازجمله مزایای اجرای طرح ملی بیمه شاخص عملکرد است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در این جلسه هدف از تشکیل این جلسه را تبیین بیمه شاخص عملکرد گندم دیم و سامانه جدید مونیتورینگ بیمه گری و ارزیابی خسارت و پرداخت غرامت مطرح کرد.

خالد جعفری یادآور شد: بیمه شاخص پرداخت بر اساس عملکرد گندم دیم، به عنوان یکی از طرح های نوین بیمه کشاورزی، در ستاد صندوق بیمه کشاورزی به اجرا در آمده است.

لازم به ذکر است، پیش از برگزاری این نشست طی بازدیدی از سامانه جامع بیمه کشاورزی، کارکردهای این سامانه هوشمند در پایش و شفافیت عملیات بیمه کشاورزی برای اعضاء شرکت کننده در این نشست تشریح شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1456

به "مشخص سطح یارانه های پرداختی متناسب با ظرفیت فراوری انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص سطح یارانه های پرداختی متناسب با ظرفیت فراوری انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید