تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به بیش از 10 میلیون نفر رسید

به گزارش بلاگ پو، آمریکا به نخستین کشور دنیا تبدیل شده است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آن به بیش از 10 میلیون نفر رسیده است.

تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به بیش از 10 میلیون نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمارهای جدید رویترز نشان می دهد با گسترش موج سوم شیوع ویروس کرونا در آمریکا تعداد مبتلایان به این ویروس مرگبار در این کشور به بیش از 10 میلیون نفر رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، انتشار آمارهای مذکور در آمریکا در حالی است که تعداد مبتلایان به این ویروس در سراسر دنیا نیز از مرز 50 میلیون نفر گذشته است.

ایالات متحده در 10 روز گذشته بیش از یک میلیون مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را ثبت نموده است. این بالاترین نرخ ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا از شروع شیوع این ویروس در 293 روز گذشته است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا روز شنبه به بیش از 131420 نفر رسیده است. تا به امروز بیش از 237 هزار نفر در آمریکا جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند. از هر 11 مورد فوت بر اثر کرونا در دنیا یک مورد مربوط به آمریکا است.

جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا زمانی که در ماه ژانویه قدرت را در دست بگیرد، با بحران فوری بهداشت و سلامت مربوط به شیوع ویروس کرونا روبرو خواهد شد. این مساله فشار زیادی را به تیم بهداشت و سلامت وی وارد نموده است تا از هم اکنون به فکر چاره اندیشی باشند.

در حالی که موج سوم ویروس کرونا موجب افزایش مبتلایان و فوتی ها در ایالت های مختلف امریکا شده است، پیش بینی می گردد با سردتر شدن هوا وخامت اوضاع بیشتر گردد.

بایدن طی ماه های اخیر مشاوره هایی را از مقام های سابق بهداشت و سلامت آمریکا دریافت نموده است. پیش بینی می گردد این مقام ها در دوره انتقال قدرت نیز به ارائه مشاوره های خود به بایدن ادامه دهند. بایدن نیز عصر شنبه گفته است که تیم مقابله با ویروس کرونا را به زودی معرفی خواهد نمود.

کارشناسان بهداشت و سلامت هشدار می دهند که اگر دولت ترامپ اقدامات فوری برای مقابله با ویروس کرونا انجام ندهد، شرایط طی ماه های آینده به مراتب بدتر خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37310

به "تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به بیش از 10 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به بیش از 10 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید