تصاویر آیفون 6.1 اینچی در چهار رنگ لو رفت

به گزارش بلاگ پو، قبلا درباره رنگ های جدید آیفون های سال جاری شنیده بودیم اما از طرفی می دانستیم که این رنگ ها را در آیفون های رده بالا که از فریم استیل استفاده می نمایند، نخواهیم دید. چرا که رنگ کردن استیل کار سختی است و در نهایت ممکن است نتیجه زیاد از حد هزینه بر باشد. اما خب می دانستیم که در کنار دو آیفون رده بالا که با نام های iPhone XS و iPhone XS Max شناخته می شوند، آیفون سومی نیز وجود دارد که با فریم آلومینیومی و قیمت کمتر عرضه خواهد شد.

تصاویر آیفون 6.1 اینچی در چهار رنگ لو رفت

ارزن ترین آیفونی که سال جاری معرفی می گردد نمایشگری 6.1 اینچی با تکنولوژی LCD خواهد داشت و بعید نیست که iPhone 9 نام بگیرد. حالا در عکس های جدید شاهد چهار رنگ جدید این گوشی خواهیم بود و به نظر می رسد از بین تمام رنگ هایی که اپل برای آیفون های بعدی در نظر گرفته بود، این چهار رنگ نهایی گردیده باشند. رنگ های قرمز، سرمه ای، سفید و طلایی رزی، چهار رنگ این گوشی را تشکیل خواهند داد.

جدا از این موارد، در عکسی دیگر شاهد درگاه سیم کارت دوتایی آیفون 6.1 اینچی هستیم که خبر فوق العاده ای خواهد بود البته احتمال اینکه این عکس ها مربوط به ماکت های ساخته گردیده بر اساس شایعات باشند کم نیست و بعید به نظر می رسد که چهار نسخه واقعی از آیفون 6.1 اینچی به این ترتیب لو رفته باشد. همچنین باید اشاره کنیم اگر این ماکت ها واقعا از روی ابعاد واقعی آیفون 6.1 اینچی ساخته گردیده باشد، ماژول دوربین این گوشی نسبت به آیفون 8 بزرگتر بوده که این می تواند نوید سنسوری بزرگ تر و بهتر برای دوربین تکی این گوشی داشته باشد.

علاوه بر این عکس ها، امروز خبری در رابطه با قیمت آیفون های بعدی منتشر شد که طبق آن، آیفون 6.1 اینچی با قیمت پایه 699 دلار برای مدل 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته بعید نیست این گوشی با توجه به رنگ بندی های مختلف و همینطور دو سیم کارته بودن، تنها در مناطق خاصی از جهان مثل چین، برای فروش عرضه گردد. هرچه باشد، در مراسمی که اپل وعده داده در 21 شهریور ماه برگزار کند، همه چیز درباره این گوشی تعیین خواهد شد. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

منبع: phoneArena

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1331

به "تصاویر آیفون 6.1 اینچی در چهار رنگ لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر آیفون 6.1 اینچی در چهار رنگ لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید