تشریح شرایط وخیم کرونایی از زبان رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران : رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به اینکه ابتلای کادر درمان به کرونا در موج سوم بیشتر شده است، گفت: در بین پرسنل، افرادی هستند که چندین ماه است، به دلیل عارضه های کرونا نتوانستند برای کار به بیمارستان برگردند.

تشریح شرایط وخیم کرونایی از زبان رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، پیغام طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص شرایط بیمارستان در رابطه با شدت مراجعه بیماران کرونایی بیان نمود: شرایط بیمارستان اصلا خوب نیست و میزان موارد بستری و مرگ و میر هم افزایش پیدا نموده است، در واقع الان در بدترین شرایط هستیم و امیدواریم بدتر از این نگردد.

وی ادامه داد: تعداد مراجعه نمایندگانی که بیماری در آنها شدت دارد، بسیار بیشتر شده است که این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، یا به دلیل تغییر نوع ویروس است که یک مقدار تهاجمی تر شده و یا به این دلیل است که مردم دیرتر به بیمارستان مراجعه می نمایند.

تعداد پرسنل درگیر کرونا در موج سوم افزایش پیدا نموده است

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص میزان ابتلا در بین کادر درمان گفت: در موج سوم تعداد پرسنلی که به ویروس کرونا دچار شدند، افزایش پیدا نموده است، آمار دقیقی نیست، اما تعداد زیادی به کرونا مبتلا شدند، اگر 9 ماه یک کار تکراری را انجام دهیم، حتما خسته می شویم، آنهم اگر یک کار تکراری و پرخطر باشد.

عمده عوارض کرونا ریوی، قلبی و مغزی است

طبرسی ضمن اشاره به عوارض بیماری کرونا گفت: عارضه عمده این بیماری همان درگیری های ریوی است، همان ضایعه های ریوی که تشدید می گردد، ولی امکان دارد عوارض قلبی و مغزی و عوارضی در دیگر نقاط بدن ایجاد کند و به همین دلیل در بین کادر درمان بیمارستان، افرادی هستند که چندین ماه است، نتوانستند برای کار به بیمارستان برگردند، وقتی ریه ها تخریب گردد و ریه وابسته به دستگاه گردد، نیروها امکان آمدن به سرکار را نخواهند داشت و مجبور هستند در خانه بمانند و از اکسیژن استفاده نمایند.

کمبود نیروی انسانی داریم

وی اضافه کرد: به صورت کلی همواره در بیمارستان کمبود پرسنل داشتیم و شیوع کرونا در این شرایط مزیت بر علت شد، تا الان هم نیروی پرستاری به ما اضافه نشده است، منتظریم ببینیم در روزهای آینده این اتفاق می افتد یا خیر.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: بسیاری از دستگاه های بیمارستان مثل دستگاه تنفسی چون جدید است، هنوز با این میزان مصرف فرسوده نشده، اما به مرور که از آنها استفاده می کنیم فرسوده خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35809

به "تشریح شرایط وخیم کرونایی از زبان رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح شرایط وخیم کرونایی از زبان رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید