بیش از 1800 مورد بازدید از اماکن اقامتی و گردشگری آذربایجان غربی انجام شد

به گزارش بلاگ پو، معاون گردشگری آذربایجان غربی گفت: بیش از 1863 مورد بازدید از اماکن اقامتی و گردشگری از ابتدای سال تاکنون اجرا شده است.

بیش از 1800 مورد بازدید از اماکن اقامتی و گردشگری آذربایجان غربی انجام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، ریتا خضر زاده با اعلام این خبر گفت: بازدیدها از هتل ها، مهمان پذیرها، مجتمع های خدماتی بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دیگر اماکن و تأسیسات مرتبط با خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در سطح کل استان انجام شد.

او افزود: طی این بازدیدها کارشناسان معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان به صورت موردی و در قالب بازدیدهای تلفیقی به همراه کارشناسان و با حضور سرزده نحوه خدمات رسانی، قیمت ها و تعرفه های خدمات، رعایت ضوابط و مقررات صنفی و دیگر موارد آیین نامه مربوط به فعالیت اماکن اقامتی و گردشگری را بررسی کردند.

معاون گردشگری آذربایجان غربی گفت: بازدیدها و نظارت ها باهدف الزام واحدهای گردشگری به رعایت قوانین و آئین نامه های فعالیتی، ارتقای کیفیت خدمات رسانی و در بهبود و افزایش خدمات رسانی به گردشگران انجام شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10807

به "بیش از 1800 مورد بازدید از اماکن اقامتی و گردشگری آذربایجان غربی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 1800 مورد بازدید از اماکن اقامتی و گردشگری آذربایجان غربی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید