برنامه ویژه کیا برای توسعه پیکاپ وانت های این شرکت

به گزارش بلاگ پو، شرکت خودروسازی کیا از توسعه پیکاپ های بزرگ خود در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

برنامه ویژه کیا برای توسعه پیکاپ وانت های این شرکت

به گزارش خبرنگار ، صنایع خودروسازی کیا در حال کار بر روی نسل جدید از اتومبیل های پیکاپ خود است. خودروساز کره با الگوبرداری از خودورسازان آمریکایی مانند فورد و دوچ اتومبیل های بزرگ و قدرتمند را طراحی و فراوری می نماید. نسل جدید پیکاپ های کیا تا 2022 یا 2023 عرضه می گردد.

اوپل از جذاب ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد +تصاویر

در حال حاضر یپکاپ وانت ها از بازار بسیار داخلی در کشور های مختلف دنیا برخوردار هستند و شرکت های بزرگی برای فراوری اتومبیل هایی برتر و توانا از این نوع کوشش می نمایند. تقاضای زیاد در سراسر جان برای خرید پیکاپ وانت های سبب شده است این دسته از اتومبیل های پرطرفدار در مدل های مختلفی نظیر تک کابین، دو کابین، دیزلی و بنزینی فراوری گردد.

توسعه پیکاپ وانت های کیا در آینده ای نزدیک

باتوجه به گرایش دنیای به سمت خودرو های الکتریکی و هیبریدی و در حال اتومبیل هایی که میزان مصرف سوخت کمی دارند شرکت های خودروسازی مختلف به ویژگی شرکت های آسیایی در زمینه فراوری پیکاپ وانت با ویژگی های مذکور سرمایه گذاری اقتصادی و تخصصی زیادی نموده اند. به جرات می توان گفت شرکت هایی نظیر کیا، هیوندا و چند شرکت آسیایی دیگر در فراوری پیکاپ وانت هایی با مصرف پایین سوخت فسیلی و فراوری آلایندگی کمتر نسبت به خودروسازان بزرگ آمریکایی بهتر عمل نموده اند.

شرکت کیا در مورد عرضه و فروش این خودرو ها در استرالیا پروژه ویژه ای را برنامه ریزی نموده است. اتومبیل های شرکت کیا به ویژه پیکاپ وانت های این شرکت همیشه فروش خوبی را در استرالیا تجربه نموده اند از همین رو مدیران کیا قصد دارند پیکاپ وانت های جدید خود را ابتدا در استرالیا و سپس در ایالات متحده آمریکا عرضه نمایند.

لازم به ذکر است توجه زیاد مردم آمریکا به پیکاپ وانت های کشور خود و عدم تمایل کافی برای خرید خودرو های خارجی این دسته ازر اتومبیل ها در سیاست گذاری های مدیران شرکت کره ای بی تاثیر نیست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9697

به "برنامه ویژه کیا برای توسعه پیکاپ وانت های این شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه کیا برای توسعه پیکاپ وانت های این شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید