برشا برای سومین بار در این فصل سرمربی اش را اخراج کرد

به گزارش بلاگ پو، باشگاه برشا سرمربی این تیم را اخراج کرد تا هت تریک تغییر در کادر فنی این تیم طی فصل جاری کامل گردد.

برشا برای سومین بار در این فصل سرمربی اش را اخراج کرد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه برشا با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که اوجینیو کورینی، سرمربی این تیم را اخراج نموده و گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه دیه گو لوپس قرار است جانشین او گردد.

برشا که اکنون با 15 امتیاز در رده ماقبل آخر جدول سری A قرار گرفته است، جزو تیم هایی است که در سرانجام فصل گذشته به دسته اول فوتبال ایتالیا صعود کردند اما به نظر می رسد که این تیم خیلی زود میخواهد به سری B برگردد و دو تغییر قبلی مسئولان باشگاه در کادر فنی هم تأثیری روی نتایج تیم نگذاشته است.

این دومین باری است که کورینی در این فصل از رقابت ها اخراج می گردد. او نخستین بار در ماه نوامبر برکنار شد و جای خود را به فابیو گروسو داد اما تنها یک ماه برگشت و جانشین گروسو شد. با این حال بازگشت او خیلی دوام نداشت و مسئولان برشا باز هم او را اخراج کردند و این در حالی بوده که باشگاه تنها سه روز پیش با انتشار بیانیه ای اخراج کورینی را تکذیب نموده و به او رأی اعتماد داده بود.

با اخراج کورینی، ظاهراً دیه گو لوپس، مربی اروگوئه ای که سابقه راهنمایی تیم های بولونیا، پالرمو و کالیاری را دارد برای راهنمایی برشا انتخاب شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19675

به "برشا برای سومین بار در این فصل سرمربی اش را اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برشا برای سومین بار در این فصل سرمربی اش را اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید