برای بین المللی شدن باید بیشتر کوشش کنیم

به گزارش بلاگ پو، رییس دانشگاه صنعتی اصفهان معتقد است اگرچه ارتباطات بین المللی این دانشگاه مناسب بوده است، اما برای بین المللی شدن احتیاج به فعالیت های بیش از این است.

برای بین المللی شدن باید بیشتر کوشش کنیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، محمود مدرس هاشمی امروز در نخستین ایده شوی تخصصی بین المللی در دانشگاه صنعتی اصفهان، اظهار کرد: این کارگاه علمی در راستای حمل و نقل ریلی و برنامه ریزی شهری در شهر علمی و تاریخی اصفهان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی دستاوردهای زیادی به جامعه هدیه نموده و آموزش این دانشگاه همیشه زبانزد بوده و فارغ التحصیلان خوبی را داشته است.

مدرس هاشمی اضافه نمود: حدود 11 هزار دانشجو و 500 عضو هیأت علمی در این دانشگاه حضور دارند که در سال های اخیر در پژوهش و فناوری به خوبی ایفای نقش نموده اند، انجام طرح های صنعتی برای برطرف احتیاج جامعه و فعالیت های بین المللی تنها بخشی از فعالیت های این دانشگاه پر افتخار است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: فعالیت های این دانشگاه سبب شده در رتبه بندی بین المللی به نتایج خوبی برسیم.

وی توضیح داد: این دانشگاه همیشه به کوشش آموزشی و پژوهشی برای بهبود جامعه شهرت داشته و دارد.

مدرس هاشمی با اشاره به سند چشم انداز این دانشگاه اضافه نمود: یکی از اهداف اصلی بین المللی شدن است، گرچه ارتباطات بین المللی داشته ایم، اما بین المللی شدن دانشگاه احتیاج به فعالیت های بیشتری دارد.

وی ادامه داد: با تصمیم وزارت علوم، دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان درگاه ارتباط با سوئیس معرفی شده و همین امر سبب شده تا ارتباطات بین المللی ما شتاب بیشتری بگیرد.

مدرس هاشمی با اشاره به برگزاری این ایده شو اضافه نمود: این کارگاه در زمینه حمل و نقل ریلی به منزله اساس حمل و نقل پایدار است و یکی از دستاوردهای این استراتژی خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6738

به "برای بین المللی شدن باید بیشتر کوشش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بین المللی شدن باید بیشتر کوشش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید