برانکو: بازیکنانم نشان دادند خستگی ناپذیرند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم نشان دادند که خستگی ناپذیرند و در هر سه جام قدرتمند حاضر می شوند، مطمئنم که در آخر همه ما شاد خواهیم بود.

برانکو: بازیکنانم نشان دادند خستگی ناپذیرند

به گزارش ، در ابتدای نشست سیامک قلیچ خانی در زمان نشستن روی جایگاه اتاق کنفرانس یک ساندیس را روی میز گذاشت و گفت همین ساندیس نشانه واقعیت های این بازی است سپس برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر سپاهان در جمع اصحاب رسانه گفت: فضای بسیار باشکوهی در استادیوم حاکم بود. واقعا از طرفداران مان تشکر می کنم که از دقیقه اول تا دقیقه 90 تشویقمان کردند، اما ظاهرا یکی از طرفداران ما سکته نموده که در حال احیای او در آن بالا هستند.

سرمربی پرسپولیس گفت: اتفاقات زیادی رخ داد که نمی گردد به سادگی در خصوصش نظر داد. به بازیکنانم تبریک می گویم که برای بردن آمده بودند و در کنار این طرفداران کوشش کردند. قبلا هم گفتم نبرد برای قهرمانی تا آخرین ثانیه و آخرین سوت داور ادامه خواهد داشت.

ایوانکوویچ در خصوص جو ملتهب سکو ها و اینکه این جو چقدر روی روند پرسپولیس تاثیرگذار بود، توضیح داد: این اتفاق ها زیاد در استادیوم ها رخ می دهد. مربوط به مسایل تماشاگران است و نه ما و بازیکنان مان. بازیکنان ما تا دقیقه 90 تمرکزشان را حفظ کردند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس به نظر می رسد خسته بودند مطرح کرد: از نظر آماری برتر از سپاهان بودیم و راضی هستم. 60 درصد مالکیت توپ داشتیم. سپاهان خیلی خوب دفاع کرد. ایرادی نمی توانم از بازیکنانم بگیرم. سپاهان تیم دوم جدول بود و نمی شد چندین فرصت روی دروازه اش ایجاد کنیم. من بخاطر یک سری جزئیات عصبانی بودم بخصوص در ثانیه های آخر که داور کار را تمام کرد و نگذاشت ما کار کنیم. نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه گرفت و نیمه دوم که باید 10 دقیقه وقت می گرفت، فقط سه دقیقه وقت گرفت. من آنقدر در فوتبال بوده ام که خیلی چیز ها را بدانم.

برانکو در خصوص اینکه مهاجمان این تیم مثل علیپور همچنان فرصت سوزی می نمایند گفت: علیپور بهترین گلزن لیگ است. نمی دانم تیمی در ایران هست که آقای گلش را روی نیمکت بگذارد؟! شریفی بازیکن بال است و مهاجم نوک و مثل علیپور نیست همینطور ترابی.

ایوانکوویچ در خصوص تنش بین طرفداران و اتفاقات اتفاق افتاده در بازی با پرسپولیس، اضافه کرد: این سوال مربوط به بنده نمی گردد و پرسپولیس هر کاری بوده در زمین انجام داده و محترمانه بوده، طبق آمار بیشتر از همه پرسپولیس از داوری ضرر نموده و براساس آمار تلویزیون و صحبت های کارشناسان، ما فقط مشغول بازی و بازی هستیم.

خبرنگاران نشست خبری قلعه نویی را تحریم کردند

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان تعیین شد

محرومان و مصدومان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6559

به "برانکو: بازیکنانم نشان دادند خستگی ناپذیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: بازیکنانم نشان دادند خستگی ناپذیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید