بدهی میلیاردی به تأمین اجتماعی مانع کار شهرداری خرمشهر شده است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، داود دارابی عصر امروز دوشنبه در همایش شهرداران استان خوزستان که به میزبانی شهرداری خرمشهر در شلمچه برگزار گردید، اظهار کرد: یکی از مسائل جدی امروز شهرداری خرمشهر، مربوط به بدهی های تأمین اجتماعی است که با توجه به نزدیک شدن انتها سال و درخواست مطالبات، بیشتر از هر زمان دیگر به عنوان دغدغه مطرح می گردد.

بدهی میلیاردی به تأمین اجتماعی مانع کار شهرداری خرمشهر شده است

وی اضافه کرد: قوانین تأمین اجتماعی قابل احترام است اما بر این قانون این انتقاد وارد است که در آن شهرهای کم برخوردار همچون شهرهای برخوردار دیده شده اند.

دارابی همچنین از تأمین قیر به عنوان مشکل عمده شهرداری ها ازجمله شهرداری خرمشهر یاد کرد و گفت: امروزه در شهرهای بالای 50 هزار نفر مشکل تأمین قیر به صورت جدی وجود دارد و شرکت های پتروشیمی فروش قیر را ملزم به تهیه از بورس دانسته است که رقم تمام شده رقم قابل توجه و خارج از توان پرداخت شهرداری ها است.

شهردار خرمشهر اضافه کرد: در صورت خریداری قیر از پالایشگاه هر تن قیر 800 هزار تومان خواهد شد اما درحالی که تهیه قیر در پی توزیع آن به وسیله بورس انجام گردد این رقم سه میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

دارابی با نرخ اعلام شده از سوی بورس برای قیر انجام عملیات آسفالت به کاری غیرممکن تبدیل شده است.

وی به مشکل اوراق مشارکت نیز به عنوان دیگر مانع پیش روی اجرایی شدن پروژه های اشاره نمود و از متوقف شدن بسیاری از پروژه به دلیل کم بها شدن اوراق 1400 در خرمشهر اطلاع داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5321

به "بدهی میلیاردی به تأمین اجتماعی مانع کار شهرداری خرمشهر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی میلیاردی به تأمین اجتماعی مانع کار شهرداری خرمشهر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید