باید به دنبال منابع سرمایه گذاری جدید باشیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محمدجوادفدایی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر کرمان بیان داشت: کلمه همراهی و همدلی مهمترین نکته است که ما در سیستم کاری خودمان داریم.

باید به دنبال منابع سرمایه گذاری جدید باشیم

وی اضافه کرد: مسائل در برخی از جاها ریشه در ناهماهنگی بین مسئولان دارد و این که نظراتشان را با هم یکی نمی نمایند؛ عملا داریم این ناهماهنگی را مشاهده می کنیم که نکته مهمی است. در این خصوص مسئولان باید بی پرده با هم نظراتشان را در میان بگذارند و در آخر تصمیم گیری نمایند.

استاندار کرمان توضیح داد: فلسفه برنامه ریزی همین است که می نشینیم کار علمی و کارشناسی انجام می دهیم و در آخر به یک نتیجه برسیم. همچنین یکی از دلایل عقب افتادگی پروژه ها عدم اجرای این برنامه ریزی است.

وی ادامه داد: نتیجه همدلی باید این باشد که یک برنامه مدون داشته باشیم که که همه راجع به آن یک طور فکر می کنیم در جهت اولویت های معین شده باشد.

وی اضافه کرد: نکته بعدی بحث منابع مالی است من معتقدم همه جا ما گیر منابع مالی نیستیم بلکه عدم برنامه ریزی داریم ضمن این که منابع مالی مفید است ما باید به دنبال منابع سرمایه گذاری جدید باشیم و مشارکت های مردمی را جلب کنیم.

فدایی یادآور شد: ما باید به دنبال برنامه های جدید باشیم و فکر می کنم در استان ظرفیتش هست؛ ضمن آن که در زمینه سرمایه گذاری خارجی هم مسئله ای نداریم. در مجموع اگر ما مقداری از تسهیلات بانکی برای اتمام پروژه ها بهره بگیریم تا در اتمام آنها تسریع گردد به نفع ماست.

وی گفت: هر جا دوباره کاری انجام گیرد کار به کندی پیش می رود به دلیل این که کار کارشناسی ما ضعیف است.

استاندار گفت: ابزار کار ما سیستم اداری ماست که با شکل کنونی به جایی نخواهیم رسید زیرا نه در جهت توسعه است نه رضایتمندی مردم. این که طرحی را ارائه کنیم همه جوانب را ببینیم و منابع را جذب کنیم فکر نکنم عملیاتی نگردد طرح ها و برنامه های ما با عبارات ساده و محتوای سنگین ارائه می گردد.

فدایی یادآور شد: پروژه فاضلاب که از سوی اعضای شورای شهر مطرح شده توسط فولاد بوتیا به صورت BOT به اجرا در خواهد آمد و 27 آذر ماه سال جاری قرارداد آن امضا می گردد.

وی به بحث مطرح شده در ارتباط با بیمه جمعی زلزله نیز گفت: سال قبل توافقنامه ای در این خصوص امضا شده اما دلیل اجرایی نشدن آن معین نیست.

فدایی گفت: در زمینه موضوع گردشگری راه اندازی پروازهای خارجی پیگیری شده و قرار است مجوز آن صادر گردد زیرا گردشگری مسئله مهمی در ایجاد اشتغال به شمار می رود.

استاندار کرمان گفت: همدلی و همکاری شورای شهر با شهرداری بسیار خوب و به نفع کرمان است ما نباید توقع داشته باشیم که شخص از بیرون به یاری ما بیاید بنابراین خودمان با تکیه بر دانش و تجربه و اراده خویش برای پیشرفت و توسعه شهرمان باید کوشش کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3309

به "باید به دنبال منابع سرمایه گذاری جدید باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید به دنبال منابع سرمایه گذاری جدید باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید