بازی های تراکتور بدون پخش تلویزیونی

به گزارش بلاگ پو، مالک تراکتور موضع رسمی خود را درباره راه ندادن دوربین های تلویزیونی اعلام کرده است.

بازی های تراکتور بدون پخش تلویزیونی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، چند روز مانده به نوروز 99 بود که عباس الیاسی رییس هیات مدیره تراکتور در نامه ای بلند بالا به رییس سازمان صداوسیما گلایه هایی را بابت اظهارات مجریان و گزارشگران ورزشی اعلام کرد. در این نامه همچنین تاکید شده بود که باشگاه تراکتور از ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه ها جلوگیری می کندوحالا با گذشته حدود 3 هفته از آن ماجرا مدیران تراکتور بر موضع خود پافشاری دارند.

مدیرعامل تراکتور در این باره گفت: مالک باشگاه ما تصمیم گرفته که اجازه ورود به دوربین های تلویزیونی را ندهد و قاطعانه سر این تصمیم هستیم. این تصمیم به تایید هیات مدیره ما نیز رسیده و همه به آن تاکید داریم. انشاالله در آینده اگر بازی ها برگزار شود، دوربین ها را راه نخواهیم داد.

میرمعصوم سهرابی درباره اینکه با این شرایط هواداران تراکتور که به ورزشگاه نمی فرایند هم از تماشای بازی ها محروم خواهند شد، تاکید کرد: ما تدابیر لازم را اندیشیده ایم و به طور اینترنتی بازی ها را پخش خواهیم کرد. یا از طریق اینستاگرام باشگاه و یا اینکه از سایت باشگاه شرایطی را برای این منظور مهیا خواهیم کرد.

  • لیگ قهرمانان در سال 2020 تعطیل می شود

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22500

به "بازی های تراکتور بدون پخش تلویزیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های تراکتور بدون پخش تلویزیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید