بارش 40 سانتی برف در محورهای کوهستانی گیلان، انسداد پونل - خلخال

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه محور پونل - خلخال در شهرستان رضوانشهر به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود است، گفت: ارتفاع برف در محورهای کوهستانی بین 15 تا 40 سانتیمتر گزارش شده است.

بارش 40 سانتی برف در محورهای کوهستانی گیلان، انسداد پونل - خلخال

فریبرز مرادی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین شرایط محورهای مواصلاتی استان گیلان به دنبال بارش برف، اظهار کرد: محور پونل - خلخال در شهرستان رضوانشهر به دلیل بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با اشاره به بارش شدید برف در محور اسالم - خلخال، اضافه کرد: بارش برف در محور سیاهکل - دیلمان و محور بلوردکان - خصیب دشت نیز شدید است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ادامه بارش برف در محور شوک - ملکوت شهرستان املش خبر داد و شرح داد: بارش برف در محدوده های گیلوان(ماسال)، لات محله(رودسر) و قوشه لانه(رودبار) نیز شروع شده است.

مرادی، با بیان اینکه هم اکنون در محورهای کوهستانی استان بارش برف و در سایر محورهای مواصلاتی بارش باران داریم، اضافه کرد: ارتفاع برف در منطقه اسالم به خلخال، خصیب دشت و دیلمان و ارتفاعات ماسال و شفت و... بین 15 تا 40 سانتیمتر گزارش شده است.

وی از رانندگان خواست تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و با بیان اینکه رانندگان برای تماس با کارشناسان و اطلاع از شرایط راه های استان می توانند با شماره 141 تماس بگیرند، یادآور شد: در حال حاضر 10 اکیپ راهداری با انواع ماشین آلات سنگین در حال برفروبی محورهای کوهستانی هستند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38601

به "بارش 40 سانتی برف در محورهای کوهستانی گیلان، انسداد پونل - خلخال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش 40 سانتی برف در محورهای کوهستانی گیلان، انسداد پونل - خلخال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید