اپراتورهای تلفن همراه متخلف آمریکایی جریمه نشدند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا وریزون، تی - موبایل و یو اس سلولار را که در خصوص میزان پوشش شبکه نسل چهارم خود در نواحی روستایی این کشور اغراق نموده بودند، را جریمه نکرد.

اپراتورهای تلفن همراه متخلف آمریکایی جریمه نشدند

کمیسیون یادشده در شرایطی که از تخلف اپراتورهای یادشده مطمئن شده بود، ولی حاضر نشد آنها را جریمه کند. آنالیز های صورت گرفته در بعضی نقاط روستایی در آمریکا نشان داد که تنها در 62.3 درصد از موارد آزمایش سرعت بارگذاری داده، این سرعت با آنچه که تبلیغ شده برابر است.

همچنین در 38 درصد از موارد انجام آزمایش بر روی شبکه سو اس سلولار پوشش نسل چهارم به طور کلی وجود نداشته است. این رقم در خصوص تی - موبایل و وریزون به ترتیب 21.3 و 16.2 درصد بوده است.

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در بیانیه ای که در این زمینه صادر نموده ضمن اظهار تاسف از گمراه کردن کاربران توسط اپراتورها ترجیح داده به هشدار به آنها اکتفا کند و خواهان تهیه نقشه ای دقیق از میزان پوشش خدمات نسل چهارم در نقاط روستایی و دورافتاده امریکا شد.

این کمیسیون در بیانیه خود به سه اپراتور مذکور هشدار داده که هر چه سریع تر باید پوشش خدمات نسل چهارم خود را ارتقا دهند و وعده هایشان را عملی نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17223

به "اپراتورهای تلفن همراه متخلف آمریکایی جریمه نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپراتورهای تلفن همراه متخلف آمریکایی جریمه نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید