اولویت ما بازیکنان بومی است

به گزارش بلاگ پو، محمد نظری در گفت وگو با خبرنگاران بیان نمود: ما با محمود فکری نمی توانستیم به اهداف خود دست پیدا کنیم و به همین دلیل پس از قطع همکاری با این مربی با سیروس پورموسوی برای راهنمایی تیم به توافق دست پیدا کردیم.

اولویت ما بازیکنان بومی است

وی با بیان اینکه تمرینات تیم از فردا در تهران شروع می گردد، اضافه نمود: مذاکرات با نفرات مورد نظر پورموسوی را شروع کردیم و پس از توافق نهایی اسامی آنها را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه اولویت اول ما بازیکنان بومی و شایسته خوزستانی است، اظهار کرد: محمد طیبی به اسم اولین بازیکن نو به نفت مسجدسلیمان پیوست.

وی با بیان اینکه پور موسوی یک مربی باتجربه و بادانش است، گفت: پورموسوی در سال های گذشته توانایی های خود را نشان داده است و ما بسیار امیدوار هستیم که با حضور این مربی دیگر استرس سال های گذشته را برای ماندن در لیگ برتر نداشته باشیم.

نظری در ادامه به مسائل اقتصادی باشگاه نفت مسجدسلیمان اشاره و تأکید کرد: با پیگیری و همکاری بعضی از مسئولان بخشی از بودجه موردنیاز را تأمین کردیم و در پی افزایش منابع اقتصادی خود هستیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم صنعت نفت آبادان در انتها فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با راهنمایی سیروس پورموسوی در سکوی دهم ایستاد.

نفت مسجدسلیمان در انتها بیستمین دوره مسابقات برتر فوتبال باشگاه های کشور با 31 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی نهاده شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53897

به "اولویت ما بازیکنان بومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت ما بازیکنان بومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید