انیمه سریالی آکیرا با خالق اصلی مجموعه ساخته می گردد

به گزارش بلاگ پو، هنرمند و نویسنده افسانه ای مانگا، کاتسوهیرو اوتومو (Katsuhiro Otomo) - که به گزین کاری مشهور است - در نمایشگاه انیمه سال جاری (Anime Expo 2019) حضور داشت و مطالبی را در باب آینده کاری خود اعلام کرد. مطابق گفته های او، یک فیلم جدید با عنوان Orbital Era، نسخه های جدیدی از بسیاری از آثار کلاسیک او، و کار جدیدی از بهترین آفریده او، آکیرا (Akira)، انتظار هواداران را می کشد.

انیمه سریالی آکیرا با خالق اصلی مجموعه ساخته می گردد

با وجود نامعین بود جزییات، می دانیم که استودیوی انیمشن سازی ژاپنی Sunrise قرار است که با یاری اوتومو، آکیرا را به شکل یک سریال تلویزیونی جدید به زندگی بازگرداند؛ (این شرکت تاکید داشته است که این پروژه ادامه قبلی ها نخواهد بود). آکیرا عنوان مجموعه ای از مانگاها است که از سال 1982 تا 1990 توسط اوتومو خلق شد. این مجموعه پس از اکرانِ یک اقتباس انیمیشنی از آن - که توسط خود اوتومو کارگردانی شده بود - به پدیده ای جهانی تبدیل شد. بازسازی این انیمیشن کلاسیک قرار است که در آوریل سال 2020 به شکل 4K و HDR در آمریکا و ژاپن اکران شود. استودیوی Sunrise در صفحه فیسبوک خود قول داده است که به محض معین شدن جزییات این اقتباس جدید از انیمه، هواداران را در جریان آخرین اطلاعات قرار خواهد داد.

علاوه بر اینها، اوتومو با همراهی استودیوی Sunrise مشغول کار روی یک فیلم جدید دیگر تحت عنوان Orbital Era است. او که بعد از آکیرا تنها یک فیلم دیگر را کارگردانی نموده است - فیلمی تحت عنوان Steamboy که در سال 2004 روی پرده رفت - مشغول نوشتن فیلمنامه یک حماسه علمی-تخیلی جدید است که میخواهد خود آن را کارگردانی کند. مطابق گفته Sunrise داستان این فیلم جدید در آینده نزدیک و در یک کلونی فضایی در حال ساخت رخ می دهد. داستان اکشن و ماجرایی این فیلم زندگی تعدادی پسر جوان را دنبال می نماید که در این محیط و جامعه خاص با سرنوشت محتوم دست و پنجه نرم می نمایند؛ و واقعیت آینده نوع بشر، از دریچه نگاه ایشان به تصویر کشیده خواهد شد.

نهایتا اوتومو در این رویداد از برنامه های انتشارات Kodanasha برای نشر آثار کامل خود (Otomo: Complete Works) پرده برداشت، که مروری است بر هنر و ایده های اوتومو که توسط خود او ویرایش شده است. این کتاب قرار است که جهت ایده ها و آفریده های او را از شروع حرفه خلاقانه اش به ترتیب آنالیز کند، و مشتمل خواهد بود بر همه کارهای او از زمان شروع به کارش به عنوان هنرمند حوزه مانگا در سال 1971 تا امروز.

انتظار می رود که این کتاب به شکل جهانی و به زبان های مختلف منتشر شود. هنوز برنامه ای برای انتشار سری جدید آکیرا یا فیلم Orbital Era معین نشده است، ولی فعلا صرف آگاهی از وجود این پروژه ها هم برای هواداران اوتومو غنیمت است.

در ادامه تیزر کوتاه فیلم Orbital Era را برای تان قرار داده ایم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8695

به "انیمه سریالی آکیرا با خالق اصلی مجموعه ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه سریالی آکیرا با خالق اصلی مجموعه ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید