انتقاد میرزاده درباره کم توجهی دولت به بودجه آموزش و پرورش، هیچ سالی به آموزش و پرورش توجه جدی نداشته ایم

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس با انتقاد درباره کم توجهی دولت به بودجه آموزش و پرورش گفت: هیچ سالی به آموزش و پرورش توجه جدی نداشته ایم.

انتقاد میرزاده درباره کم توجهی دولت به بودجه آموزش و پرورش، هیچ سالی به آموزش و پرورش توجه جدی نداشته ایم

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

میرحمایت میرزاده در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا به مقوله دوره آموزش ابتدایی و جذب نیروی کارآمد برای این مقطع تحصیلی در بودجه سال 99 توجه کافی نشده است؟ گفت: من از شما سوال می کنم، در چه سالی به آموزش ابتدایی توجه جدی شده است؟ و آن موقع که توجه شده بود، چه نتیجه ای داشت؟

وی با بیان اینکه ما در هیچ سالی به آموزش و پرورش توجه جدی نداشته ایم، گفت: در هیچ سالی به آموزش و پرورش توجه جدی نشده است چه برای دوران ابتدایی و چه غیر از دوران ابتدایی.

این نماینده مجلس گفت: همین که مدرک تحصیلی بالاتر بگیرد و بگوید که من باید در سطح بالاتری تدریس کنم این یعنی به دوره آموزش ابتدایی توجهی نشده است. همین که فردی در دوره ابتدایی کار کند و کمتر از سایر بخش ها حقوق بگیرد این یعنی به دوره ابتدایی توجهی نشده است.

میرزاده ادامه داد: همین که همه دوست دارند به دانشگاه بروند و در اموزش و پرورش استخدام نشوند این یعنی به آموزش و پرورش توجه جدی نشده است.

این نماینده مجلس تاکید نمود: حتی اگر فردی قرار باشد در آموزش و پرورش استخدام گردد بیشتر دوست دارد در دوره های دبیرستان تدریس کند نه هدایت و ابتدایی.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان داشت: همین که ما هیچ وقت سختی کار ابتدایی را در نظر نمی گیریم یعنی به اموزش ابتدایی توجه نمی کنیم. همین که امکانات رفاهی را به دانشگاه می دهیم اما از آموزش و پرورش دریغ می کنیم، این یعنی به این بخش توجه نکرده ایم.

میرزاده توضیح داد: متاسفانه در آموزش و پرورش بعضی فکر می نمایند مقطع ابتدایی، مقطعی ابتدایی است در حالی که این مقطع، ابتدایی نیست و مهم و حوزه تخصصی است نتیجتا باید گفت که خیلی وقت است که به مقطع ابتدایی توجهی صورت نمی گیرد و این مسئله در بودجه هم همین طور است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18378

به "انتقاد میرزاده درباره کم توجهی دولت به بودجه آموزش و پرورش، هیچ سالی به آموزش و پرورش توجه جدی نداشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد میرزاده درباره کم توجهی دولت به بودجه آموزش و پرورش، هیچ سالی به آموزش و پرورش توجه جدی نداشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید