انتخاب کرونا و کووید برای نام دوقلوهای هندوستانی

به گزارش بلاگ پو، پدر و مادر این بچه ها دلیل این انتخاب خود را سمبل موفقیت بر سختی اعلام کردند.

انتخاب کرونا و کووید برای نام دوقلوهای هندوستانی

انتخاب اسم های عجیب برای دو نوزاد دوقلو توسط یک زن و مرد هندوستانی به سوژه رسانه ها تبدیل شد. والدین این دو دختر و پسر، در تصمیمی عجیب نام فرزندان خود را کرونا و کووید نامگذاری کردند. این نوزادان دوقلو در اوایل روز 27 مارس در بیمارستان دکتر آمبِدکار مموریال در منطقه ریاپور هند بدنیا آمده بودند.

پریتی و وینای وِرما که اکنون در منطقه چهاتیسگرا ساکن هستند در مصاحبه با یکی از رسانه محلی هند دلیل این انتخاب خود را سمبل موفقیت بر سختی اعلام کردند. پریتی ورما، مادر این دوقلو ها در این باره گفت: تولد این دو فرزند ما در شرایط سخت رخ داد، به همین دلیل من و شوهرم می خواستیم تا همواره این روز را به یاد داشته باشیم.

او اضافه نمود: اگرچه این ویروس خطرناک و تهدیدی برای جان انسان بشمار می رود، اما شیوع آن باعث بعضی عادت های خوب مانند رعایت بهداشت فردی و تمرکز روی عادت های خوب شده است. به همین دلیل ما این اسامی را انتخاب کردیم.

این زن جوان در مورد اینکه نام کدام فرزندش کرونا و دیگری کووید است گفت که پرسنل بیمارستان پسرم را کرونا صدا می زدند و دخترم را کووید، بنابراین ما هم آن ها را با این اسامی صدا زدیم. این زوج که دارای یک دختر 2 ساله هستند با وجود قرنطینه شدید در هند توانستند خود را به بیمارستان برسانند. نوزادان دوقلوی پریتی که با یاری عمل سزارین بدنیا آمدند به همراه او اکنون از بیمارستان ترخیص شده اند.

لازم به ذکر است؛ تولد این دو نوزاد و اسامی جالب آن ها در حالی خبرساز می گردد که دولت هند برای کنترل و پیشگیری از شیوع گسترده کرونا 21 روز قرنطینه شدید اعلام نموده است. تا به امروز بیش از 3500 تن در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که 99 تن از آن ها جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیغام/

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23446

به "انتخاب کرونا و کووید برای نام دوقلوهای هندوستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب کرونا و کووید برای نام دوقلوهای هندوستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید