امیدوارترین ایوانکوویچ تاریخ: برای مقابله با هر اتفاقی آماده ایم

به گزارش بلاگ پو، در همه بازی ها برای پیروزی به میدان می رویم و بازیکنانم آماده اند که با هر اتفاقی مقابله نمایند.

امیدوارترین ایوانکوویچ تاریخ: برای مقابله با هر اتفاقی آماده ایم

آرامش همیشگی برانکو ایوانکوویچ تصویری اشتباه را از او به نمایش گذاشته بود و خیلی ها باور کردند که مرد کروات، قدرت ایستادگی مقابل بازیکنانش را ندارد. حال آنکه او به قول خودش نیازی نمی دید تنبیه شدن بازیکنانش را در رسانه ها جار بزند و و اتفاقا بهتر از همه مدعیان مبارزه با بازیکن سالاری از پس این کار برآمد.

برای خودش اما فلسفه ای دارد که آن را با ستاره محور نبودن تیم هایش ثابت نموده و حالا هم می گوید: من ستاره ها را دوست دارم. آنها برای هر تیمی مهم و معین نماینده هستند اما ستاره هایی که در خدمت تیم باشند. ما چنین ستاره هایی در تیم مان داریم. ستاره های همچون بیرانوند، سیدجلال، علیپور، منشا، کمال، شجاع و بقیه که یا ستاره هستند و یا در حال تبدیل شدن به ستاره های فوتبال. پرسپولیس را این بازیکنان به فینال آسیا رسانده اند.

بیشتر بخوانید:

  • پرونده ای درباره برانکو: جاودانگی پروفسور تاناس
  • برانکو: قهرمانی آسیا بزرگ ترین افتخارم خواهد بود

    آقای سرمربی رضایت خود از بازیکنانش را با یادآوری دوباره حضور آنها در فینال لیگ قهرمانان آسیا به زبان آورده و گفته: افتخار و خوشحالی بسیار بزرگی برای ماست که یک طرف فینال بزرگ آسیا هستیم. از ما از بین تیم های قدرتمندی به فینال رسیدیم و این سخت ترین مسابقه باشگاهی ما خواهد بود چون حریف سرسختی داریم. تیمی که قهرمان سال قبل آسیا را شکست می دهد و به فینال می آید، خیلی خوب است اما ما هم عالی هستیم. ترسی نداریم و می خواهیم از این بازی لذت ببریم. می خواهیم بهترین بازی را انجام بدهیم و بهترین نتیجه را بگیریم. مطمئناً در تهران و در بازی برگشت مقابل کاشیما یک نمایش بی نظیر و دیده نشده خواهیم داشت.

    برانکو ایوانکوویچ این حرف ها را در روزهایی که پرسپولیس را برای فینال آماده می کرد، به زبان آورد اما گفته هایش در نشست خبری پیش از بازی با کاشیما هم خیلی متفاوت نبود: در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و به همین دلیل می توانم ابراز خوشحالی کنم. این بازی خیلی مهمی برای ما است و می خواهیم طرفداران مان را از این بازی خوشحال و راضی کنیم.

    آقای سرمربی سپس شناختش از حریف شرقی را به رخ کشید: به خوبی تیم کاشیما را بررسی نموده ایم و نقاط ضعف و قوت شان را می شناسیم. با همه آمادگی و توان خودمان و به عنوان بهترین تیم منطقه به فینال راه یافته ایم و امیدوارم روند خوبمان را در بازی فینال هم ادامه دهیم و با یک نتیجه خوب ژاپن را ترک و بازی دوم را در تهران برگزار کنیم.

    خبرنگاری از برنامه پرسپولیس برای مقابله با ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره های کاشیما که به نوعی نقطه قوت این تیم به حساب می آید پرسید و پاسخی که شنید، این بود: طبیعی است که کاشیما را بررسی نموده باشیم و بهترین راه را برای مقابله با این تیم مد نظر قرار دهیم اما برنامه های ما در زمین تعیین خواهد شد. می دانیم که تیم حریف از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با شکست دادن سامسونگ به فینال مسابقات راه پیدا نموده اما فکر می کنم ممکن است در فینال اتفاقات دیگری رخ دهد. تیم من و بازیکنانم آماده اند که با هر اتفاقی مقابله نمایند. ما بهترین تدارک را برای حضور در فینال داشته ایم و فکر می کنم بتوانیم بهترین راه و بهترین عملکرد را در زمین ارائه دهیم.

    پرسپولیس در زمین خودی موفق تر بوده و این بار هم در بازی برگشت میزبان است. اتفاقی که برانکو با خوشحالی درباره اش حرف زده: ما خیلی خوشحال هستیم که وقتی در زمین خودمان در استادیوم آزادی بازی می کنیم چون در بازی برگشت یک استادیوم پر از تماشاگر داریم. طرفداران از دقیقه یک ما را حمایت می نمایند و این باعث می گردد که نقش خود را بهتر انجام دهیم. هر چند فلسفه ما این است که در همه بازی ها برای پیروزی به میدان می رویم و فردا هم به همین شکل خواهد بود. بازیکنان ما از هر نظر برای این بازی آماده شده اند. آنها خوب می دانند که شرایط فینال و بازی در زمین حریف به چه شکلی است و می خواهند در حد توانشان کوشش نمایند تا نتیجه بسیار خوبی را در بازی رفت فینال به دست بیاوریم. البته باید بگویم که حضورمان در استادیوم آزادی همیشه برایمان یک قوت قلب به حساب می آید. همیشه طرفدارانمان را پشت سر خود احساس می کنیم و آنها به بهترین شکل ما را حمایت می نمایند.

    2 - 670

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2585

به "امیدوارترین ایوانکوویچ تاریخ: برای مقابله با هر اتفاقی آماده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارترین ایوانکوویچ تاریخ: برای مقابله با هر اتفاقی آماده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید