افتتاح طرح هادی و آسفالت معابر در روستاهای هشترود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اکبر انبارته معاون فرماندار هشترود ظهر امروز سه شنبه در این مراسم ضمن تاکید بر توجه ویژه به روستاهای شهرستان هشترود گفت : درصد برخورداری کل استان از اجرای طرح هادی روستایی38 درصد است که درصد برخورداری شهرستان هشترود 28درصد بوده و در امسال با اجرای 14 پروژه در سطح روستاهای شهرستان به عنوان سال عمران روستایی و پرکارترین سال در شهرستان است.

افتتاح طرح هادی و آسفالت معابر در روستاهای هشترود

رقیه زارعی بخشدار مرکزی هشترود نیز گفت : جهت اجرای آسفالت معابر به مساحت 9100مترمربع از محل اعتبارات قیر رایگان وخودیاری ومشارکت اهالی و اعتبارات دهیاری بابت جدول گذاری و زیرسازی اعتباری بالغ بر 4میلیارد ریال هزینه گردیده است که تمامی واحدهای مسکونی روستا احتیاج به اجرای آسفالت به مساحت 10 هزار متر مربع دیگر نیز است.

زارعی در ادامه اضافه کرد : برای روستای نصیرآباد سفلی، اجرای جدول به طول 3000 متر طول با هزینه 200میلیون تومان توسط دهیاری انجام گردیده است.

در ادامه شاملو معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور در راستای اجرای طرح های ماندگار در روستاها، خواهان اجرای پیاده روهای روستا توسط اهالی با مشارکت دهیاری و همچنین ایجاد باغ و فضاهای سبز در معابر داخلی روستا شد.

شاملو از اختصاص 12میلیارد ریال اعتبار از محل قیر رایگان بصورت تهاتری و 3میلیارد ریال نیز بصورت نقدی جهت اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان بصورت مازاد بر اعتبارات تخصیص داده گردیده اطلاع داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1685

به "افتتاح طرح هادی و آسفالت معابر در روستاهای هشترود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح طرح هادی و آسفالت معابر در روستاهای هشترود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید